köp & sälj
Jag funderar på en "dum" sak dock men....
varför lägger folk om o om igen samma annons in, utan att ta bort den tidigare???
Det finns ju under köp& sälj -mina annonser
där kan man ändra o ta bort.
Som sagt dum-sak men...
Jag funderar på en "dum" sak dock men....
varför lägger folk om o om igen samma annons in, utan att ta bort den tidigare???
Det finns ju under köp& sälj -mina annonser
där kan man ändra o ta bort.
Som sagt dum-sak men...
Håller med dig
De kanske lägger den under flera kategorier, tex både under strl 34 och strl 36?
jo kanske, men kan man inte baka in det i rubriken istället för ha samma annons flera ggr om, kolla bara lite sabbt o alla har dock inte ens under olika kategorier.
Bara bilden eller likn som inte blivit bra o så har dom satt in en ny, istället för att bara gå in o ändra.
Det är lite samma som här på forumet där folk startar flera trådar direkt efter varnadra i olika kategorier men med precis samma innehåll! Lite onödigt tycker jag...
japp, finns många trådar som är nästan lika men alla vill ha en egen.
Lika gärna kan man anv den som finns och ställa sin fråga där, ifall det inte finns svar på det man söker....
Jag syftade faktiskt på trådar startade av _samma_ person med ca en minuts mellanrum. Har sett de som har ända upp till tre trådar med samma rubrik och text i.
Sen borde väl alla prova på sökfunkionen (även om den är sådär) lite oftare kanske, men jag har ändå mer förståelse för de som startar _en_ ny tråd även om ämnet behandlats reda i andra trådar. Men att starta 3 trådar för att få massa svar är bara onödigt!
Det som frustrerar mig med "köp&sälj" är det att man inte kan byta bild! JAg försöker sälja min 1:A brudklänning (Jag har inte varit gift tidigare jag bara ångrade mitt klädval)
Så jag lade ut en annons under Gävle och en under Sundsvall, då klänningen finns hon mina föräldrar som bor precis mitt emellan.
Men när jag ville byta en bild så gick den att ta bort men inte att sedan lägga till en ny, dum funktion, så då måste man ju göra en ny annons och ta bort den gamla, onödigt!