• lillaj

Tips önskas!!!!

Läst någonstans om frågor att ställa till den blivande bruden, (lagom pinsamma) typ Pandoras box med lappar i en låda. Någon som kan ge mig tips på roliga underhållande frågor som kan passa???

• Svar på tråden Tips önskas!!!!
  • Ullis070707

Ett tips kan vara att alla som kommer på möhippan får skriva 1-2 frågor var och kanske maila innan eller att de lämnas till ansvarig på morgonen när man träffas.

På en möhippa jag var med och ordnade gjorde vi så och sedan la vi lapparna i ballonger som vi blåste upp och under dagen fick bruden panga sina ballonger och svara på frågorna. Funkade superbra!

• lillaj

Vilken superidé!!! Den tackar jag för

Ullis070707 skrev 2008-04-03 08:25:24 följande:
    Ett tips kan vara att alla som kommer på möhippan får skriva 1-2 frågor var och kanske maila innan eller att de lämnas till ansvarig på morgonen när man träffas.På en möhippa jag var med och ordnade gjorde vi så och sedan la vi lapparna i ballonger som vi blåste upp och under dagen fick bruden panga sina ballonger och svara på frågorna. Funkade superbra!
  • Tulpanöra

Detta tips ska nog jag också ta vara på, i egenskap av "möhippsplanerare"! :)

Svar på tråden Tips önskas!!!!