• stinakina

Mitt hem förfaller!

Jag har ju blivit BT beroende.vårt hem förfaller, sonen på ett år sover (igen) och jag sitter här igen! sidan står "uppe" hela dagarna, mellan allt lek och stoj med junior hamnar man här...

Borde börjat med maten för länge sen, men inte då...

Måtte det bli augusti snart så jag slipper BT *fniss*
    Men antar att man hänger här även efteråt, då vill man ju dela med sig av sin stora dag, komma med tips till blivande fruar!

Oj oj...hur ska det här sluta??

• Svar på tråden Mitt hem förfaller!
  • pallesj

Hi hi Ja du har rätt, men blir lätt fast här inne haha
    Skulle själv behövt plocka lite här hemma men det får vänta

• PennyJenny
    stinakina skrev 2008-04-02 15:49:20 följande:
    Måtte det bli augusti snart så jag slipper BT *fniss*Men antar att man hänger här även efteråt, då vill man ju dela med sig av sin stora dag, komma med tips till blivande fruar!Oj oj...hur ska det här sluta??
    Precis! Här sitter man fortfarande trots att man varit gift i mer än 6 månader. Fast kanske inte lika intensivt som förut, men ändå. Bara för att du gifter dig försvinner inte beroendet.
  • Fröken Figo

SAMMA HÄR!!!

Har en 100 sidors uppsats att skriva, en rapport som skulle varit klar idag, ytterligare en presentation till nästa vecka...

Disken står där den står. Jag är hungrig och har inte ens ätit lunch. Ändå FASTNAR man här...

Längtar till efter augusti jag med!!!!! SKÖÖÖÖÖNT att vara färdig-gift och klar

• jelikr

Har precis samma problem , men idag har jag tagit mig i kragen och inte suttit vid datorn på hela f.m tills nu faktiskt...JIPPI Har därför hunnit både dammsuga och skura hela nedervåningen på 5 rum...känner mig såååååå duktig!!!

• Efter 11 år är det min tur

Det hjälper inte att man är gift, man är här ändå

stinakina skrev 2008-04-02 15:49:20 följande:
    Jag har ju blivit BT beroende.vårt hem förfaller, sonen på ett år sover (igen) och jag sitter här igen! sidan står "uppe" hela dagarna, mellan allt lek och stoj med junior hamnar man här...Borde börjat med maten för länge sen, men inte då...Måtte det bli augusti snart så jag slipper BT *fniss*Men antar att man hänger här även efteråt, då vill man ju dela med sig av sin stora dag, komma med tips till blivande fruar!Oj oj...hur ska det här sluta??
  • Troll1

Ojojojj, vad jag känner igen mig.

• MrsFellerA

Näpp - det verkar onekligen inte hjälpa att man är gift. Kanske blir det "bättre" om ett par månader...

• Zozo

jag har varit gift i snart tva ar, inte fanken hjälper det

• pallesj

Tror man inte kommer att komma härifrån så lätt hi hi. Lite som en drog haha. Min sambo tycker ibland jag är lite tråkig som sitter och kollar här inne alltid

• FruRålin080808

Har samma beroende...helt sjukt!

• Troll1

Inte många män härinne, planerandes va?!

• Aleta

Om det här fortsätter så kommer inget att vara färdigt i tid till bröllopet!!! Hjälp!

• lindahallman

haha samma hos mig oxå. min m2b tycker oxå ja e tråki som bara sitter här :)

• Helena1978

Känner verkligen igen mig. Är jag inte och fikar med min kompis (vi är mammalediga) så sitter jag framför datorn och surfar runt på BT

• Januari2009

Här är en till som bara fastnar på BT, barnen sover och sambon är borta. Köket får vänta en stund till, hihi!!

Svar på tråden Mitt hem förfaller!