• Thailand 08

    Suck!

    Ser gravid ut!Vad gör man??????

  • Svar på tråden Suck!
  • Nikajo

    Skippa mjölken (eller ta sojamjölk istället) och vitt mjöl ett tag.

  • pojomo

    ja du en bra fråga. Du kanske snart sk aha mensen??? Då brukar jag se ut som om jag är i 8 mån. Annars ser jag ut som i 6 mån dygnet runt

  • Thailand 08

    Jag hade maginfluensa imångas och ont så jag ettag satt dubbelvikt.Sen dess har den varit svullen så jag ser ut att va i 4.de månaden och det är är jag inte

  • Thailand 08
    pojomo skrev 2008-04-02 09:13:45 följande:
    ja du en bra fråga. Du kanske snart sk aha mensen??? Då brukar jag se ut som om jag är i 8 mån. Annars ser jag ut som i 6 mån dygnet runt
    Hmm..okej nej det e inte dax än på 2 veckor.
    Men det kan va bra och sen äter jag och svullnar upp,toa besök inom 1 havtimme + ont i magen
  • Kakan Mascha

    min mage blev också svullen i samband med maginfluensan. vart sjuk i torsdags förra veckan och nu först ser den normal ut igen... vänta alltså!

  • Kakan Mascha

    äsch då.
    då är väl din mage extra svullen nu, för att den är känslig? för den var ok innan influensan?

  • Thailand 08

    Jo platt som en pankaka.gubben bara retas med mej kul att se dej" gravid" och du kan inte se ut som en pinuppa hela livet.GRRR,blir arg o irriterad!!! Ska köpa Silicol imorgon ,det hjälpte för 2 år sen (efter 3-4 flaskor)

  • Piggelinlover

    min mamma var så....
    Åt mat, efter en liten stund så var det toan som gällde 6,7 ggr på 30 minuter..
    Det visade sig att hon var lakosintolerant....
    Finns receptfria tabletter på apoteket att köpa, men jag kommer inte ihåg vad de heter....

    Min mamma har haft krånglig mage innan, fått äta mkt losec....detta komm som en överraskning, på bara ngn vecka...

  • Thailand 08

    Är det så i nästa vecka får jag väl söka på våc.
    morsan har haft cancer i tarmen och nu verkar det som det kommit tilbaka,vet inte säkert än..men miste min far 96 i lungcancer så det känns inte så kul just nu

  • Humlan66

    Thailand 08 skrev 2008-04-04 22:48:26 följande:


    Är det så i nästa vecka får jag väl söka på våc.morsan har haft cancer i tarmen och nu verkar det som det kommit tilbaka,vet inte säkert än..men miste min far 96 i lungcancer så det känns inte så kul just nu
    Jag vet hur dte känns att förlora en förälder i cancer :(
  • Thailand 08
    Humlan66 skrev 2008-04-04 23:17:10 följande:
    Thailand 08 skrev 2008-04-04 22:48:26 följande:
    Jag vet hur dte känns att förlora en förälder i cancer :(
    jo jag känner bara ,INTE en gång till!
Svar på tråden Suck!