• Vinterbruden 08

Värdens bästa pappa :-D

Min söta pappa som bor på Cypern ringde mig igår och sa att jag kunde välja vilken klänning jag än önskar för den skulle han betala i alla fall.. Började nästan gråta i telefon.. Jag förväntar mig inget från min familj på det sättet, vi kan betala för oss själva men visst blir man glad när man får ett sånt besked!! Min söta snälla underbara pappa

• Svar på tråden Värdens bästa pappa :-D
  • Thailand 08

Vilken mysig pappa du har!

• Fenixx

vad roligt!! bara välja och braka nudå.

• Nikajo

Åk till Prinsessa och välj en Maggie Sottero som du drömmer om då. Grattiskram!

• Efter 11 år är det min tur

Grattis till dig....Sött av fadern tycker jag

• pallesj

Gulligt av din pappa tycker jag Vi har också tänkt och planerat att betala för allt själva, men nu har mina kära föräldrar sagt att vi kommer få ett litet bidrag till allt. Hur mycket vet jag inte men det blir en bonus isf för vi har en budget som vi kommer klara av själva, känns bara lite dumt nu att hans mamma inte erbjudit sig, (Mot mina föräldrar alltså)

• Anettan73

Vad gulligt av din far...

Önskar jag hade hört det samma av min...

• Helena1978

Jo, visst är dem guliga. Min pappa skulle nog betala för rubbet om han fick. Men det får han inte Vi vill ju också stå för en del. Men han tycker att (gammalmodig) det är brudens föräldrar som står för bröllopet.

• Vinterbruden 08

Ja han är bara super söt.. Ska ha min MS klänning men beställer den fortfarande från USA, får halva priset då.. Sen så har jag ju varit inne på Maggie Sotteros hemsida och sett att förhandlaren är godkännd av dom så då känns det tryggt...

• Mrs Marley

Vad kul för dig! Grattis!!!!

Vi står för hela kalaset själv men min söte far har haft lite väl många frågor om kostnaden för bröllopet, hmmmm?! Men det är inget vi räknar med.

• Tutik och Prasart

Vilken snäll pappa du.
    Visst är det kul med snälla pappor, min pappa köpte mina klänning oxå.
    Vilket jag hade tänkt köpa själv först men han vill köpa den till mig.

• Joji

Vad kul! MS har verkligen superduperfina klänningar!

Det är som när min Pappa tog med mig till leksaksaffären när jag var liten och sa: välj vilken Barbie du vill. (jag tog en Rockstar... Fast omvandlat till våra drömmar som blivande brudar...

Svar på tråden Värdens bästa pappa :-D