• lillaj

möhippa örebro hjälp

Håller på att planera en möhippa och verkar vara lite för sent ute eftersom allt är fullbokat på de ställen jag ringt, bla var relaxen på Gustavsvik full på em då vi hade tänkt oss dit och stället jag skulle boka islandshästridning på hade också preliminärbokats.. Nu känns det som jag behöver lite tips och råd på bra och roliga "snälla" aktiviteter i Örebro-trakten. Finns fler ställen med relax somjag helt enkelt inte känner till? Vi ska gå ut och äta i Örebro fram emot kvällen hade vi tänkt. Annars kan vi ju avsluta kvällen med sexparty och middag hemma hos någon? Ge mig alla ideer ni har för det börjar bli rätt akut.

• Svar på tråden möhippa örebro hjälp
  • Waersta

Släng in frågan i våran örebro-tråd så kan du säkert få hjälp, själv står det rätt still..

• Nikajo

Vi ´var i Örebro i helgen, och måste rekommendera en grekisk restaurang. Effessos. Helt underbar mat, och bra personal! Kolla med hotellen om ni kan boka en relax. På Best Western city, där vi bodde, hade dom en stor relax, dock med enbart bastu.

• Waersta

Dit ska gubben imorgon och äta mat.

Nikajo skrev 2008-03-26 13:39:38 följande:
    Vi ´var i Örebro i helgen, och måste rekommendera en grekisk restaurang. Effessos. Helt underbar mat, och bra personal! Kolla med hotellen om ni kan boka en relax. På Best Western city, där vi bodde, hade dom en stor relax, dock med enbart bastu.
  • lillaj

Vilket är Best Western? Vad menar du med enbart bastu?

• lillaj

Kollat runt lite men man får inte hyra relaxen om man inte är hotellgäst..

• lillan31

tror inte det finns nåt annat i stan som liknar relaxen på Gustavsvik, tyvärr.

• 2aug08

Kolla badrummetspa.se jag har för mig att de hade nåt paket där. Badrummet spa ligger på clarion hotel (gamla radisson sas)

Svar på tråden möhippa örebro hjälp