• Sezzi

Ska prova Modifast...

Hej skona brudar,

Jag tankte prova Modifast. Jag har hort att det ar godare an Nutrilett och Herbalife.
    Jag har bestallt prov sa vi far se om det funkar.

Det jag ar mest orolig for ar tiden efter jag har gatt ner i vikt. Jag har hort att man skjuts upp i vikt sa fort man slutar.
    Ar det sant?

Sakina

• Svar på tråden Ska prova Modifast...
  • vintergården

Ja det är skönt att ha henne, men ser har ju vi varndra här oxå, Eller hur?! =)
    Så lycka till själv!

Kram Annika

• Sezzi

Aagh Jag blir så arg på mig själv igår blev jag sugen på mat mat :( Så då gick jag in i kylen och började på ett pålägg sedan blev det vitt bröd med ost på utan smör måste jag tillägga :)

Efter det Åkte jag hem till en kompis och tog en lång (en timma) promenad. Jag började med det en vecka sedan för att gå ner snabbare i vikt men problemet är att varken hon eller jag har ngn slags diciplin :( Så vi till Maxi och köpte lite rostade bönor och en kellogs bar... Nyttigt men jag blir så arg för att jag skulle ju hålla mig :(:(

Jag måste behärska mig när det gäller mat :( men jag blir ju så kött sugen (ursäkta vegetarianer)...

Uugh, säger jag bara!

• vintergården

Sezzi: koka upp lite kycklingbuljong och drick eller ät som soppa. Kan vara skönt att få i sig varm "mat" ibland.

Lycka till!

/Annika

• Hedvig

Hej, länken funkar ej ...

Marsaphir Marlean skrev 2008-04-02 21:21:22 följande:

www.allevo.se har gratis smakprov.
  • Hedvig

Hej, var det längesedan du beställde?
    Har ingen lust att betala något, prov ska ju vara gratis, annars kan man ju lika gärna köpa en mindre förpackning ...

brud2009 skrev 2008-04-04 22:54:42 följande:
    Jag betalade inte en krona för proven jag fick hem!
  • brud2009

Ja, det var i september förra året och då var det gratis.
    Såg nu när jag beställde att de börjat ta betalt för proverna pga att folk har missbrukat det. Modifast har bara en storlek på sina förpackningar, den innehåller 8 påsar så om man äter ren kur så räcker förpackninen i två dagar (4 påsar/dag).

• miss alm

Hallå hallå!

Hur mycket har ni tänkt gå ner allihopa? Jag tänkte gå ner 10 kg till 9/6. Har jag satt mitt mål lite högt? I ärlighetens namn bryr jag mig inte jättemycket om att det är mycket vatten, jag vill bara komma i min bikini:)

• vintergården

Så mkt som möjligt. Vore roligt om sömmerskan fick lite gråa hår när hon behöver sy in klänningen mer än vad som var väntat =)
    Det är det första "delmålet", sen ska man börja om med sitt nya liv. Där man äter förståndigare =))

• miss alm

Man förlorar mycket vatten i börjn när man börjar med pulver. Kolhydraterna i kroppen binder vatten, så när glykogendepåerna försvinner så kan inte vattnet vara kvar längre, utan det försvinner det också (du kommer märka det, toafrekvensen ökar drastiskt!). Så de första kilona består nästan enbart av vatten, men man blir ju fortfarande mindre, bara inte mindre dallrig:)

• vintergården

Sen dricker man automatiskt mer vätska än under normalkost. Vilket oxå leder till mer kiss =)

Iaf så nu är jag dag två.
    Jobbigt sådär, sodastream är bra. Roligare o dricka bubbelvatten än kranvatten.
    Har tyvärr börjat att märka av hungerhumöret. Får jag inte min påse så bits jag. Jag vet att det snart går över, skönt.
    Kroppen är inte så snabb ibland =)
    Men än så funkar det.

Sezzi hur går det för dig? Hoppas att det funkar bra.

Kramar

Svar på tråden Ska prova Modifast...