• Fröken förväntan

    Ändra rubrik i Weddingannouncer

    Är det någon som vet om man kan ändra huvudrubriken på sin weddingannouncer-sida. Nu står det "Our wedding" och jag skulle vilja ha en svensk rubrik istället. Har lyckats med alla andra rubriker men inte den. Tack för alla tips, i förskott

  • Svar på tråden Ändra rubrik i Weddingannouncer
  • Sanfor

    Tror det enda är att byta design. Det finns en blå och en rosa som det inte står nåt på..

    Jag har problem med en annan rubrik. Jag har bytt ut alla rubriker i menyn till vänster, så att det står på svenska, en heter till exempel "presenter" och så lägger man till presenter i "wishlist" men som rubrik på den färdiga hemsidan står det ändå "wishlist". Förstår någon vad jag menar, och kan man få bort det på något sätt?

  • 20080301

    Jag raderade alla sidor i princip och gjorde egna och döpte dom till det jag ville att dom skulle heta det funkade jättebra

  • Troll1
    20080301 skrev 2008-03-25 06:51:04 följande:
    Jag raderade alla sidor i princip och gjorde egna och döpte dom till det jag ville att dom skulle heta det funkade jättebra
    Jag tror också det är det bästa. En del sidor har mallar inlagda för ex Quiz eller gästbok etc...
Svar på tråden Ändra rubrik i Weddingannouncer