• peas

    Väst till brudgum på nätet?

    Någon som vet om det finns någon sida på nätet där man kan beställa brudgumskläder, tänkte då på väst och plastrong?

  • Svar på tråden Väst till brudgum på nätet?
  • peas

    Har googlat lite men inte hittat nåt. Vet inte riktigt vad jag ska googla på.
    Förslag?

  • helene306

    Har tyvärr inga förslag. Det enda jag kom på var det jag länkade till ovan. Sambon ville beställa kostym och då även väst så där vet jag att de har.

  • peas

    MajoJonas
    Toppen!
    En jättebra sida. Precis vad jag letade efter.

  • 222

    www.mytuxedo.co.uk rekommenderas... Bra priser och både herr- och barnstorlekar. Leveransen tog knappt tre dagar. Beställde på måndag em och hade paketet på torsdagen. Vi blev jättenöjda!

  • MajoJonas

    peas: Vi köpte min blivandes väst och plastrong där, vi blev jättenöjda! Storleken och passformen blev perfekt. Lycka till!

  • peas

    222
    Det var ju också en jättebra sida, och inte alls dyrt!
    Tack!

  • peas

    222
    Vet du hur storlekarna är?
    Min m2b är en strl 48 i normala fall. Kan man beställa samma storlek därifrån?

  • peas

    Min m2b ska ha en gråsvart nästan kritstreckad kostym. Frågan är nu vilken färg på väst?

    mytuxedo var himla bra i pris. Hade först tänkt mig en mänstrad i typ ivory, men det fanns inte.
    Det finns en mönstrad som är i creme. Blir det snyggt tror ni?

  • MrsThurhagen

    Nån som beställt från mytuxedo och kan säga vad kostnaden landat på?

  • Vinterbruden 08

    Ja jag skulle också vilja veta storlekarna på my toxedo.. Gubben har L alltså 52.. Har lust att beställa en grå väst, skjorta, slips och kanske mansjettknappar också.. Någon som vet???

Svar på tråden Väst till brudgum på nätet?