Sko-Hjälp!
Jag har hittat de ultimata brudskorna, jag älskar dem och dom passar mig och min stil perfekt. Detta var de sista i butiken. Problemet är att ena skon är ljusare än den andra. Några bra tipås för att de ska bli snarlika?!
Jag har hittat de ultimata brudskorna, jag älskar dem och dom passar mig och min stil perfekt. Detta var de sista i butiken. Problemet är att ena skon är ljusare än den andra. Några bra tipås för att de ska bli snarlika?!
Kan du inte köpa dem någon annanstans? Det var säkert inte den enda butien i Sverige som säljer dem och vet du vad det heter och storlek är det ju inga problem för någon annan att köpa, visserligen tillkommer fraktkostnad men det kanske det kan vara värt? Jag kan köpa dem till dig om de finns i Lkpg. Vi blivande brudar ska väl hjälpa och stötta varandra!? :)
ställ den mörkare skon i fönstret!:) så bör den ljusna precis som den andra. I alla fall om det är den skon som har stått framme i butiken som är ljusare? då borde även den andra blekna lite om man låter den stå framme i ljuset.
Jag köpte dom i höstas på DinSko på rea, så dom finns inte kvar, så snällt av dig Skonie att du erbjöd dig iaf
Skorna är champagnefärgade och tyg (finns i albumet) den som är mörkare har stått framme o blivit lite skiten men det är väl bara jag som ser det för jag vet om det
Puff
Är den smutsig eller blekt?
Har den blivit smutsig så kan du försöka ltie försiktigt med tvål och vatten. har den blivit blekt så skulle jag göra som J080620 ställa den mörkare i ett fönster eller under en starkare lampa.
Lycka till!