• Svar på tråden 12 Juli 2008 Del:2
  • Annihz

    Har bestämmt oss för catering, det blir förrätt och varmrätt. Dessert blir bröllopstårtan som jag förhoppningsvis ska göra själv....

    I morgon ska vi ut till våran festlokal för att reka lite, det är ju en del som måste passa.
    Ska även in till en florist för att kolla vad hon skulle ta för den brudbukett jag vill ha.

    Har idag och igår setat och gjort servettringar, bilder finns i mitt galleri. Jag blir supernöjd, och det är ju så roligt att pyssla :)

    Ska börja leta efter skor snart oxå......

  • propp

    Annihz: vad bra att du startade en ny tråd! Jag såg att den gamla var avstängd men du hann före med att starta en ny...

    I helgen hade vi vårt toastmasterpar på middag. De känner inte varann (en kompis från min sida och en från min m2b) så dels var det kul för dem att träffas en helkväll och dels fick vi som brudpar chansen att stämma av med dem om vad de förväntas göra under kvällen som toastmasterpar. Min kompis har stenkoll på sin roll så tror m2bs kompis kände sig lättad över att han inte riktigt behöver ha riktigt samma koordinationsförmåga som hon

    I helgen har jag även haft tid att sitta och surfa lite efter brudfrisyrer och jag hittade en bild som motsvarar nästan precis så som jag tänkt att jag vill se ut på vår bröllopsdag...bild finns i mitt galleri!

    Hoppas nu att ni andra från förra 12 julitråden snart hittar hit så att vi kan fortsätta följa varandra fram till vår stora dag!

  • propp
    Annihz skrev 2008-03-17 19:00:33 följande:
    Har idag och igår setat och gjort servettringar, bilder finns i mitt galleri. Jag blir supernöjd, och det är ju så roligt att pyssla :)
    Superfina servettringar, vilket pyssel du lägger ner...
  • Annihz

    Tack så mycket!!


    propp skrev 2008-03-26 09:26:58 följande:
    Superfina servettringar, vilket pyssel du lägger ner...
  • hannapanna2008

    Har idag och igår setat och gjort servettringar, bilder finns i mitt galleri. Jag blir supernöjd, och det är ju så roligt att pyssla :)Ska börja leta efter skor snart oxå......
    [/citat]

    Verkligen jättefina servettringar!

    Jag håller på att knåpa ihop halsband, armband plus örhängen svävande modellen) till min tärna. Det går givetvis i vårt färgtema

  • Annihz

    Nu har jag ropat in en sån där unbra (bh), hoppas att det kommer att fungera som det står!
    Vet inte vad man annars ska ha till brudklänningen, de är ju så låga i ryggen.

    Hur gör ni??

  • prinsessan77

    Hej hej här en till som gifter sig den 12 Juli=)Hoppas det blir fint väder=)
    Jag håller på med festprogrammen och försöker förstå mig på hur jag skriver ut sidorna så det hamnar i rätt ordning och bladen ska ha text på fram och baksida och när jag vänder pappret så hamnar texten lik förbannat upp och ner fast jag trott att jag lägger det rätt i skrivaren "suck"=)

  • propp

    prinsessan77 skrev 2008-05-08 12:52:30 följande:


    Hej hej här en till som gifter sig den 12 Juli=)Hoppas det blir fint väder=)Jag håller på med festprogrammen och försöker förstå mig på hur jag skriver ut sidorna så det hamnar i rätt ordning och bladen ska ha text på fram och baksida och när jag vänder pappret så hamnar texten lik förbannat upp och ner fast jag trott att jag lägger det rätt i skrivaren "suck"=)
    Det tog rätt lång tid innan jag lyckades få alla sidor rätt...men nu har jag fått till det i dokumentet, så är jätteförsiktig så fort jag går in och ändrar något så inte sidorna ska "hoppa iväg".
  • Hannsing

    Hej en till som ska gifta sig den 12 juli. Borde jobba just nu men orkar inte. Jag ska börja med festprogrammen snart. Hade ni nåt program eller gjorde ni dom i vanliga word.

  • propp

    Jag har gjort mina i Word...är mest hemma i det programmet...och det funkar bra tycker jag.

Svar på tråden 12 Juli 2008 Del:2