• Canta

Ledsen.....

Någon mer än jag som känner sig ledsen? Vet inte varför? Borde vara glad, har värdens bästa blivande man. Hur go och snäll som helst. Ändå vill jag bara krypa ner i ett hål.....

• Svar på tråden Ledsen.....
  • Thildra

Hej!
    Jag känner igen mig i dig...har rätt ofta såna tankar/problem.
    Mitt problem är troligen hormonellt styrt (PMS), eftersom jag får sk. gråtattacker typ minst en gång i månaden och då ofta runt i kring "röda veckan".
    Låter det bekant även för dig?

Jag har blivit tipsad om att be husläkaren skriva ut ett väldigt milt lyckopiller som ska stabilisera mina humörsvängningar.

Det kanske är värt att prata med din barnmorska/husläkare om detta?

Det är nog vanligare än du tror iaf, om det är till nån tröst!
    *styrkekram*

• Canta

Tack alla snälla.....
    Ja det är väl så ibland att man bara är vissen och en massa borde osv...

skönt att höra att fler kan känna så här utan någon spreciel anledning.....

antar att värdret har med det att göra....

tack iaf alla super goa här på sidan :)

• Trisen

Jag är också ofta riktigt ledsen utan orsak. Sitter och gråter och skakar fast allt är toppen. Vet att det beror på mina p-piller som jag efter bröllopet äntligen kan sluta med. Kan det vara samma problem för dig?

• ohlala

ja mitt är också p-piller och pms styrt tror jag...

• Canta

hmmm inte bara jag som är ledsen För mig blev det bättre när jag kom hem och redan på väg hem med min söta rottis. jag tyckte det va superkul i blåsten( ja jag vet, lite sjukt alla andra hatar det)

Kan va p-piller, själv har jag p-stav som ska bort nästa sommar.
    Men jag hoppas iaf att ni me mår bättre.
    Själv hjälpte det som sagt att komma hem.

Känns som om alla förväntar sig att man ska va glad hela tiden när man nu ska gifta sig.....

• ohlala

jag vet men vad sjutton, klart man grämer sig! iallafall vi med alla gäster - vem man skall bjuda och inte, vart det skall vara, hur mycket det skall gå på osv.

• Jamie07

nej man kan inte alltid vara glad även om man ska gifta sig..... herregud ens liv håller ju på fast man ska gifta sig och man ska inte vara ledsen för att man är ledsen.....

jag känner mig dö stressad och ledsen för att jag inte kommer hinna gå ner mer i vikt efter ha fått min 3:e barn och ska gifta mig den 12 maj, kul att man kommer se ut som en klump!!!!

• Canta

Jemie07
    Du ser hur fin ut som helst på din bild. Men jag förstår hur du kännner. själv väger jag 76 kg och är 171 och känner mig som en klump. Har nu stått still i 3 veckor aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh säger jag bara.
    Du har iaf fött 3 barn..jag 0

Jag önskar dig och alla andra iaf en riktigt bra dag. Och andra jag har pratat me säger att de kännde sig finast i hela värden så man får väl tro på dem *S*

• Jamie07

jaha du men bilden är från när jag vägde 59 kg och inte väger jag det nu!!!!! no no men min blivande säger att jag är så vacker med fett finnar och munsår!!!! kan det bli värre

• vintergården

men när man mår "lessen" visst är det skönt att ha nån som man kan säga det till som bara accepterar o ger en kram. Så är min m2b när jag säger idag e de ingen bra dag så finns inga krav på att jag ska förklara.... skönt. Lycka till o kram på dig

• Canta

jamie....vi får väl morgonpromenera lite så hinner man iaf ner något kg.....
    Nu ska denna tös sova och önskar dig ett riktig bra bröllop och det gör jag till er andra me...gnatt

Svar på tråden Ledsen.....