• Busiga

Är det bara jag som tycker det här med festprogram är ångest?? hjääälp

Hej!
    Vi gifter oss den 29 Mars, och jag har inte startat med program till festen el kyrkan.. jag vet inte alls hur jag ska göra el skriva suck.. hjärnsläpp!!!
    Jag vet bara att jag vill ha med placeringen och lite om varje gäst, sen vad vi ska servera..

Har inte en aning om hur jag ska få ihop det med utskriften av dessa.. har ett a4 som är vikt... men hmm hur gör man det i word el publisher??? någon som vill hjälpa en desperat brud i nöd??
    /Zara

• Svar på tråden Är det bara jag som tycker det här med festprogram är ångest?? hjääälp
  • Miss (snart mrs) A

perfekt, skriver lite här så jag har den i mina favoriter, tack för länkarna!

• Fenixx

uch jag har också ångest inför det..verkar bökigt.

• Godisråttan

jag också!Usch!Vigselprogram känns också jobbigt!Gifter oss 3 maj och allt detta borde vara klart suck...

• Canta

ska genast in och kolla misstrixie

• Fru Berglén

Eller så skiter man i det! kommer inte ha något festprogram! eller vigselprogram! Vill inte ha något sådantsom bara skapar stress och ångest!!! H

• Embo81

Vi ska göra vårt i publisher, det finns några mallar där på hur det kan se ut (inte just bröllip, men festprogram)
    Lycka till

• lyckligjävel

håller med berglén! vi kommer att låta toastmaster hålla i kvällen, bler mer överraskning om vad som ska hända på det viset o så kommer det kännas helt avslappnat eftersom man inte kommer vara nervös för när bästa vännen ska hålla det där pinsamma talet.... ;)
    kommer göra en meny bara, svosch, 5 min så är den klar i illustrator. likaså en ordbok med lite roliga meningar på italienska/svenska eftersom vi har italienska gäster åxå

• Fru Berglén

lyckligjävel! så kommer vi oxå göra! vi kommer dock ha buffé så ingen meny här inte... Min systers bröllop i november hade deras toastmaster och madame fixat allt sånt.. och min tostmadame och hennes toastmadame är våra bästa vänner o känner varandra bra så jag vet att maria kommer klara det galant!
    Blir roligare för oss om det komemr lite överasknings "lekar" osv...

Kul med ordbok.. de borde de haft för de hade spansktalande gäster med!! fast o andra sidan satte de alla som talade spanska (och inte kände varandra ) vid samma bord

• sotj

www.df.lth.se/~thanisa/brollop/bilder/trycksaker/festprogram.html

Bra exempel på festprogram tycker jag!
    Längst ned på sidan finns även en superbra länk till ms publisher där man lätt kan ändra och lägga in det man själv vill ha sida för sida!

• Jenniecarlsson

Vi skippar festprogram helt och kommer bara ha vigselprogram.

Svar på tråden Är det bara jag som tycker det här med festprogram är ångest?? hjääälp