• SaltaMarie

    Bra frisör i Västerviksområdet?

    Kära bröllopsvänner, jag behöver lite tips på en bra frisör i Västervik. Bor i Stockholm annars så har ingen aning om vilka som är duktiga och har ett hopplöst "rakt" halvlångt hår som behöver attention för att få bra . Min blivande svärmor har lovat att kolla runt men jag behöver få tips från någon i min egen ålder. Vill ju inte riskera att se ut som en tant...

    Stort tack på förhand! Det är ju viktigt att man känner sig fin på den stora dagen

  • Svar på tråden Bra frisör i Västerviksområdet?
  • CaNin

    Hej!

    Trevligt med en "västervikstjej". Välkommen!

    Jag kan rekommendera "People" eller varför inte "Chrisma", båda salongerna ligger centralt i Västervik och har duktiga tjejer. Men du måste nog vara ute i god tid för jag vet att de har fullt med bokningar.

    Lycka till!

  • SaltaMarie

    Hej och tack för tipsen! Kan du rekommendera någon speciell frisör på dessa salonger som är duktigare än någon annan (just för uppsättningar)? Gifter mig i slutet av av augusti men ska ta och ringa efter helgen...

    Du kanske också har tips på florist??

  • CaNin

    Hej igen!
    Jag själv ska göra min uppsättning på "people" och alla är jätteduktiga där men dessvärre kan de redan vara uppbokade om du ska gifta dig i slutet på augusti. Jag gifter mig i början av augusti och min tid bokade jag redan i höstas! Men ring och hör med dem och så kanske de kan hjälpa dig om de har fullt.

    Jag ska höra med "Mariebergs" om de kan binda min brudbukett. Kanske borde göra det snart, känns som att det är bra tag kvar men tiden går fort. "Interflora" finns ju också och "Blomsterlandet", tror att det senare är något billigare.

    Lycka Till

  • Johannasvensson

    Hej!

    Jag har en god vän som är frisör i västervik.... Hon grejar det mesta och det är hur skönt som helst att klippa sig hos henne, hon fattar verkligen vad man vill ha och lyckas leverera det.

    Du kan ju läsa mer på hennes hemsida manzars klipp och form - frisör i västervik

  • viralina
    SaltaMarie skrev 2008-03-15 16:49:04 följande:
    Kära bröllopsvänner, jag behöver lite tips på en bra frisör i Västervik. Bor i Stockholm annars så har ingen aning om vilka som är duktiga och har ett hopplöst "rakt" halvlångt hår som behöver attention för att få bra . Min blivande svärmor har lovat att kolla runt men jag behöver få tips från någon i min egen ålder. Vill ju inte riskera att se ut som en tant...

    Stort tack på förhand! Det är ju viktigt att man känner sig fin på den stora dagen
    www.facebook.com/pages/Make-uph%C3%A5rstyling/451394611537879
Svar på tråden Bra frisör i Västerviksområdet?