• milla1982

Nu är snart stunden inne.....

Herregud nu är det snart dax asså...

Klänningen hänger hos frissan, tärnan har anlänt från Sthlm, ringarna är nyputsade, mamma har fått ett manus för brudskålen, kameran ska laddas, väskan för dagen efter ska packas....nu är det inte långt kvar.....I MORGON SKA JAG GIFTA MIG!!!!!

och jag är inte det minsta stressad, jag har varit mer stressad över att jag inte hunnit göra klart allt på jobbet inför två veckors frånvaro... hemligeheten ligger nog i min vana att jobba med projekt (jobbar som projektingenjör i byggbranschen) och jag har applicerat min filosofi att göra realistiska listor som jag prickat av under en längre tid, är van att få hålla många bollar i luften på jobbet :)

Ville bara skriva av mig lite, trodde inte att det skulle vara så här otroligt lyckligt och roligt att gifta sig, det känns verkligen som en dans på rosor (hittills iaf)......

Jag återkommer med hur det gick på söndag eftermiddag........:)

• Svar på tråden Nu är snart stunden inne.....
  • Robina67

GRATULERAR till ert fantastiska bröllop !!!

• Aleta

Grattis! Och tack för att vi fick vara med på ett hörn, så kul att du tog dig tid att skriva här precis innan!

• jelikr

Stooort Grattis!!!
    Jättekul att läsa hur ni haft det...
    Hoppas att vårt bröllop blir lika lyckat....

• milla1982

nu finns det lite bilder i mitt galleri....(hoppas jag gjort rätt när jag lagt in dem bara)

• Äntligen är det min tur

Nääää syns inte.....

Nyfiken ju

milla1982 skrev 2008-03-29 19:14:57 följande:
    nu finns det lite bilder i mitt galleri....(hoppas jag gjort rätt när jag lagt in dem bara)
  • milla1982

sååå... nu borde det funka, inte världens enklaste att aktivera det där galleriet :) Ser ni mina bilder???

• Äntligen är det min tur

Ahhhhh, va fina ni va....

Kul o få se lite riktiga bilder.

• rosesarered

Grattis!
    Vilket vackert par ni är och jättefina bilder vid vattnet

• Kärlek ger näring åt själen

Grattis! Håller med att det blev verkligen super fina bilder

Wow längtar så enormt mycket efter den dagen jag får uppleva det hihi

• blivandefrularsed

Jättefina bilder! Vad vacker du var!! Grattis!!!!

Svar på tråden Nu är snart stunden inne.....