• solrosen10

brudsko med inlägg??

Hej!
    Jag har fått hälsporre(inflammation i hälen) och MÅSTE gå med skor med specialtillverkade inlägg i. Kul på bröllopet :).
    Har kollat i en affär som heter Bekväma skor, men där fanns inget. Måste få plats med inläggen typ en ballerinasko i vitt kanske. Bäst är om man kan ta ut den befontliga sulan. Har någon några tips?

• Svar på tråden brudsko med inlägg??
  • kikalt

Tja, jag kommer att ha mina inlägg i mina fula svarta sandaler. Inte känns det kul, men viktigare att jag klarar av att röra mig än att skorna är snygga dessvärre.

• Jessica o Daniel

hmm,en fråga.
    jag undrar hur de känns o ha hälsporre,för jag misstänker att jag ha fått det.
    skulle därför vara bra om nån kunde förklara de för mig.

• Sagesse

Bekväma skor hade inga andra tips? De brukar vara duktiga på att hjälpa till tycker jag, även om jag inte alltid heller har hittat något där. En annan tanke är att kolla i dansbutiker, de lär vara vana vid kunder med särskilda behov vad gäller skor.

• Daa

Dansbutik låter som en bra idé. Och de som tillverkade inläggen kanske kan hjälpa dig att anpassa dem om du hittar en sko som nästan fungerar.

• solrosen10

Har inte kaft illgång till internet och därför ej kunnat svara. Tack för tipsen! Hälsporre: Sök på apotekets hemsida där det finns en jättebra förklaring på vad det är.

• Jessica o Daniel
    solrosen10 skrev 2008-03-17 11:00:37 följande:
    Har inte kaft illgång till internet och därför ej kunnat svara. Tack för tipsen! Hälsporre: Sök på apotekets hemsida där det finns en jättebra förklaring på vad det är.
    har redan gjort det,men tack för tipset.
    stämmer väldigt bra in på mig,så ja tror ja har hälsporre.
  • Cissit

Jessica o Daniel skrev 2008-03-14 15:47:53 följande:

hmm,en fråga.jag undrar hur de känns o ha hälsporre,för jag misstänker att jag ha fått det.skulle därför vara bra om nån kunde förklara de för mig.
    Det gör JÄTTEont....man kan typ knappt stå på benen. Så var det iallafall för mig, jätteöm under hälen och ibland gick det nästan som stötar upp genom foten och benet.
  • 20080719

Kan du inte gå upp en storlek så får inläggen plats. Kolla på DinSKo

Svar på tråden brudsko med inlägg??