• little me

    Kostymhjälp!!

    Hej! Jag och min blivande man behöver lite hjälp med kostymval.. är det nån som vet en bra butik i stockholm och vad ungefär får man räkna med att betala?

  • Svar på tråden Kostymhjälp!!
  • Brollop15juli

    Är det just kostym du letar efter och ska köpa?
    Var i en bra butik och köpte kostym till blivande, hittar så illa i stan, men precis vid Scandic Malmen, tvärgatan efter malmen om man kommer från medborgarplatsen. På vänster sida om man kommer från malmen hållet.

  • f1bride

    Jag har hittat en jättebra sida på nätet som jag tänker handla ifrån när det är lite närmare till mitt bröllop. De skräddarsyr efter dina önskemål TILL EN BILLIG PENG Alla tiders tycker jag!

    anysuit.se

  • arot

    Om ni söker en vanlig kostym så vet jag en bra butik som ligger på Adolf Fredriks kyrkogata, nära Drottninggatan. De är inte svindyra, men har mycket bra grejer. Jag köpte en damskjorta där till mig själv. De har även hur många manchettknappar som helst att välja på.

  • Mariefred08

    JÄTTEBRA butik finn vid fridhemsplan, s:t eriksgatan, mellan åhlens och västermalmsgallerian. Den heter Hugo och min M2b ska köpa en urnygg kostym där med väst för 4000:-.

Svar på tråden Kostymhjälp!!