• f1bride

Underkläder till brudgummen?!

Någon som vet vad som är lämpligt för en brudgum att ha på sig? Och vars man kan få tag i det?

• Svar på tråden Underkläder till brudgummen?!
  • bridesilly

Till min m2b har jag köpt hugo boss boxers och armani parfym

• Kärlek ger näring åt själen

Hihi jag köpte dem på Eko för ett tag sedan *skrattar* Han vet dock inte om det än hehe Ligger läääängst bak i min garderob *hihi*
    Tant Doris skrev 2008-04-04 19:46:39 följande:

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-04 19:10:14 följande:
    Var får man tag på såna?
  • Tant Doris

Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-04 19:54:12 följande:

Hihi jag köpte dem på Eko för ett tag sedan *skrattar* Han vet dock inte om det än hehe Ligger läääängst bak i min garderob *hihi*Tant Doris skrev 2008-04-04 19:46:39 följande:
    Okej då vet jag
  • f1bride

embo81; skitläckra! Fast om man går in på deras sida hittar man ju inte åt dem :-s

kärlek ger näring åt själen: Har inte de där Eko nån nätbutik? Länk dit tack

• bruden08

Min kommer att ha ett par svarta björn borg boxer ska nog köpa ett par mönstrade björn borg boxer också till morgonen efter också

• Joji

Intressant att vi funderar över om/vilka kalingar vi ska köpa åt våra m2b...

Undrar om de funderar på vad de ska köpa för underkläder till oss?

Fast, det är ju så jäkla svårt att köpa till oss tjejer - så att det ska passa etc... Trosor kan ju funka, men då vet man ju inte om de passar till BH´n vi har på oss/med oss...

• Kärlek ger näring åt själen

Hmm nää men jag har för mig jag har sett det på andra ställen med. Men det står still i huvudet på mig just nu.

f1bride skrev 2008-04-04 22:11:13 följande:
    kärlek ger näring åt själen: Har inte de där Eko nån nätbutik? Länk dit tack
  • Stengrabben

Ska ni tjejer köpa underkläder åt era killar? Ska inte vi killar överraska istället? Det ska jag!

• Joji
    Stengrabben skrev 2008-04-12 19:26:48 följande:
    Ska inte vi killar överraska istället? Det ska jag!
    Behöver ju inte vara "istället", utan kanske både och!
  • lycklig78

Herregud! Underkläder till brudgummen! Det har jag inte ens tänkt på

Han kanske också ska vara fin under

Svar på tråden Underkläder till brudgummen?!