• pallesj

    Han sa han var singel!!!!!

    Kom i måndags på att min M2B sagt till en tjejkompis att han blivit singel, skulle då vart i lördags som jag skulle ha lämnat han
    Saken är den att vi började på allvar att prata barn i lördags.
    Kände mig lite sviken när jag fick reda på detta

    Tog upp det lite inlindat med han om han hade tankar på att han ville vara singel eller kunna ha andra tjejer som han hade sms-kontakt med men han svarade bara att han ville ha mig o vi skulle gifta oss o skaffa barn o han älskade mig

    Tror på han att han vill men varför måste han ha den lilla scitso delen av sig (som inte är min kille)som behöver ha det lilla med andra???

    Var bara tvungen att få ur mig lite av detta,

  • Svar på tråden Han sa han var singel!!!!!
  • Bluerose

    Jag förstår inte hur man kan ens komma på tanken att såga något sådant. Inte ens på skämt. Då visar man ju ingen respekt för sin partner

  • PennyJenny

    Uräkta, men om han inte kan ta att du frågar om det stämmer att han har sagt så hur ska ni då klara livet tillsammans, gifta eller inte?

    Om man inte kan prata ordentligt med varandra och om man inte kan vara ärliga mot varandra, då funkar det inte. Jag är inte så kategorisk att jag skulle slängt ut mannen om han hade sagt något sådant, allt är inte svart och vitt för mig och det kan finnas en förklaring. Men man måste kunna prata om det.

    Om du inte kan fråga honom rätt ut utan att vara rädd för att han ska lämna dig eller något annat, då tycker jag du ska ta dig en regäl funderare på om du vill leva resten av ditt liv med honom.

  • Bluerose

    Hoppas du tar dessa inlägg på rätt sätt Pallesj. Vi vill dig bara väl

  • Kärlek ger näring åt själen

    Min tanke är den att det kan inte vara så att denna sk tjejkompisen har velat sumpa för er? Eftersom ni prata om att skaffa barn samma dag som hon påstår att han sagt att han var singel? För att bryta mellan er??

    För tyvärr finns det många tjejer/killar som har känslor för en annan person som vill stadga sig riktigt och gör ALLT för att se till att det inte blir så (Har råkat ut för det mååånga gånger).

    En tanke bara. Jag försvarar inte killen eller något sådant utan menar på att han kan ju trots allt vara oskyldig.

  • fitforfight

    Vad håller han på med?

    Under vilka omständigheter hade han sagt detta? Hade hon frågat eller hade han bara sagt det?

    Det verkar ju helt konstigt för han borde väl fatta att tjejkompisen får veta att det inte är sant?

    Min egna konspirationteori säger mig att hon vill ha honom för sig själv och försöker sätta käppar i hjulet för er.
    (Teorin är bara ett resiltat av för många timmar av doktor phil ,våra bästa år och ricki lake )

  • Kärlek ger näring åt själen

    fitforfight ungefär min tankegång (det med kompisen)

  • pallesj

    Hmmm Tack alla för era svar Vet faktiskt inte hur jag ska göra Allt är som innan Jätte bra när vi e tillsammans o som inget hänt Han är världens goaste o mest kärleksfulla, då är han min kille den jag ska gifta mig med Men sen e han som sagt den andra som gör sånt o d e typ när han jobbar el e ensam.
    Har läst vad alla sagt här o vet vad jag egentligen måste göra men måste bara ta mod till mig

    Så igen TACK alla

  • Nalle Puh 40

    Hur har det gått för dig?

    Hoppas verkligen att det löser sig för er.

    Kram och lycka till...

  • pallesj

    Jodå vi fortsätter som innan och hoppas på att det var en engångs grej
    Tack för att du frågar

    Nalle Puh 40 skrev 2008-03-08 10:16:41 följande:


    Hur har det gått för dig? Hoppas verkligen att det löser sig för er.Kram och lycka till...
  • Celeste97

    Känns det inte otäckt att gifta sig med en person som verkar ha en personlighetsklyvning som du inte känner? Och att ha ett förhållande som du inte tror överlever frågan "varför flörtar du med andra än mig"?
    Jag skulle tycka det var jättejobbigt!

  • pallesj

    Jo men just nu vill jag bara lägga det bakom mig o gå vidare.


    Celeste97 skrev 2008-03-08 16:43:01 följande:
    Känns det inte otäckt att gifta sig med en person som verkar ha en personlighetsklyvning som du inte känner? Och att ha ett förhållande som du inte tror överlever frågan "varför flörtar du med andra än mig"?Jag skulle tycka det var jättejobbigt!
  • Celeste97

    Ok, du väljer själv vad som känns bäst för dig. Lycka till!

  • Princess Nightingale
    pallesj skrev 2008-03-08 16:45:46 följande:
    Jo men just nu vill jag bara lägga det bakom mig o gå vidare.
    Men da blundar ni for problemet?
    Trodde inte man kunde ga vidare utan att ha pratat ut, forlatit, andrat vanor osv...

    Hur langa har ni varit ihop? Har det varit sa har innan?
  • pallesj

    Vi har varit tillsammans ca 1 år. Vi har pratat ut om vad han vill med allt iaf

    Princess Nightingale skrev 2008-03-08 21:48:04 följande:


    Men da blundar ni for problemet?Trodde inte man kunde ga vidare utan att ha pratat ut, forlatit, andrat vanor osv...Hur langa har ni varit ihop? Har det varit sa har innan?
Svar på tråden Han sa han var singel!!!!!