• Briderella

Någon som vet....

om det går att radera kommentarer man skrivit i en tråd som man inte vill ha kvar pga jävla påhopp??????

Suck blir fan så trött ibland, att vissa kan gör att man väljer att inte vara kvar längre.

• Svar på tråden Någon som vet....
  • Balinda

du kan ju anmäla.. vet inte annars, bry dig inte bara. alla har ju olika tankar och ideer, och ibland blir det heta diskussioner.
    försök att inte bry dig. :)

• MissieA

Det går nog tyvärr inte,, men strunta i dem elaka människorna här på BT o va tänk mer på oss glada brudar som vill hjälpa varandra hehe.

Jag försöker bara undvika dessa medlemmar som jag vet gillar påhopp och tyvärr även en del diskussioner här på BT.

• Balinda

på vilket sätt blir du påhoppad? för om du får kränkande kommentarer eller nåt så skulle jag anmäla dem inläggen.

• Peters Fridelina

Briderella, har du Hyacinth som bild? Jag älskar henne!!!
    Har flera säsonger hemma på DVD! Hon är så kul. (Så länge
    man inte träffar henne "in real life".)

Skit i vad folk har att säga. Du får säga din mening och
    andra får säga sin. Inga påhopp, det var det värsta jag
    hört. Så får du inte känna. Ingen har rätt att dömma dig
    för vad du tycker.

• Briderella

japp...min favoritkärring ;o) hon är så hopplöst jobbig men fasen vad jag garvar.

• bara jag

"Mrs Bucket, Lady of the house speaking!" Hehe, hon e ju bara bäst! Och stackars Richard...

• Peters Fridelina

Ja, den stackars mannen får sympati från hela världen. Och säg inte Bucket, "it´s Bouquet".

• Peters Fridelina

Fler som älskar Hyacinth??? Tänk att detta blev en galen kärringtråd. Passar väl oss.

• Sarah81

Anmäl inlägget som dublett så ska nog jag eller någon annan av oss moderatorer kunna ta bort det.

Svar på tråden Någon som vet....