Grönt är det din temafärg?
Vi kommer att ha den allt mer populära temafärgen grönt och är nyfiken på hur många mer som har det?
Vad matchar ni det med?
vi har grönt vitt och silver
Vi kommer att ha den allt mer populära temafärgen grönt och är nyfiken på hur många mer som har det?
Vad matchar ni det med?
vi har grönt vitt och silver
Vi ska ha mörkgrönt, vit och guldetaljer som färger.
vi ska ha grönt/guld och lite rött.
ni som nu har grönt, dukar ni i denna färg också och isåfall hur?
Grönt, vitt och champagne för vår del! Den gröna nyansen får vi sätta när vi ska inhandla papper till inbjudningarna och sån't, men klänningen kommer att gå i champagne/guldton (har inte kommit så långt som till inhandlingen ännu...)
Funderar på brett ljusgrönt sidenband i midjan på klänningen (har inte köpt klänning än), har någon av er sett en sådan variant på bild någonstans? Eller har tips på sidenband av bra kvalitet?
Vi kommer också att ha ljusgrönt,vitt och silver.
Det gröna kommer att vara som en tråd genom bröllopet. Färgen kommer att finnas i min klänning,bukett,på inbjudan,festprogrammet,tackkort,tårta och dekoration.
hmm...vi har inte bestämt än men tror att det blir grönt
Vi kommer också att ha grönt och vitt...var sedan tvungen att lägga till brunt då vi inte hittade ngn bra tärnklänning i grönt och en helt underbar klänning i brunt. Nu är även brudgummens frackcoat (eller hur det stavas) brun. Inbjudningarna är gröna
Vet inte hur jag ska ha brudbuketten, vore ju trevligt om man kunde få med alla färger där. Ideer?
Vi kommer också att ha grönt, det känns så passande i slutet av Maj när vi gifter oss.
Vi kommer nog att ha någon färg till men det är inte riktigt klart, fast vi följer inte färgtemat slaviskt. Man dukningen kommer nog att gå i grönt och vitt.... tror jag....
ser det konstigt ut att ha typ ett brunt sidenband snurrat runt "skaftet" på brudbuketten, som annars kanske kommer vara vit och lite grön?
mina tärnor är gröna
min dukning går helt i grönt och vitt och silver
rispåsar gröna
mannens plastrong är grön
texten i inbjudningarna är grön och motivet silver
sen har jag köpt massa dekorationer i grönt som kakfat