• barbablå

Brudfrisyr kort/halvlångt hår

Är det någon som har något bra tips på hemsidor med "brudfrisyrer" för kortare hår? Jag letar med ljus och lykta för att hitta någon frisyr som passar mig (jag vill inte ha löshår). Min frisör är ny för mig så jag vill gärna ha lite egna ideer innan jag åker på konsultation.

• Svar på tråden Brudfrisyr kort/halvlångt hår
  • Junie

Hej Charlie!
    Har du lust att skicka bilderna till mig med?
    /Junie

• Cath

hej!

sitter å söker tips på ideér till mitt bröllop. då jag har mkt kort hår så har jag bestämt mig för att jag skall ha en tiara som jag redan köpt liten söt sak som inte alls är för mkt. och jag vill även till min frissas förtvivlan ha en kort slöja men har gått med på att låta överhåret växa tills dess vilket kommer göra mig galen men men....söker nu bilder på tuffa frissor nån som har? för dom jag hittat är ju alltid stora fina uppsättningar som kräver långt eller iallfall halvlångt hår...*s* tacksam för tips

theonly1@swipnet.se

tackar för ordet

• barbablå

Hej Charlie,
    jag förlorade ditt mail i spam-djungeln, och alla verkar tycka det var jättebra bilder, skulle du kunna göra ett nytt försök?

// klantig barbablå med e-mail soff74@hotmail.com

• Sofia553

Hej! vet att tråden är gammal, men snälla!! har själv väldiga problem att hitta någon frisyr till mitt bröllop...
    har oxå kort hår :)

kan du maila till mig med? om dom finns kvar!

Cat_lady_@hotmail.com

tack på förhand!!

• förlovadflicka
    Sofia553 skrev 2011-04-06 11:39:45 följande:
    Hej! vet att tråden är gammal, men snälla!! har själv väldiga problem att hitta någon frisyr till mitt bröllop...
    har oxå kort hår :)

kan du maila till mig med? om dom finns kvar!

Cat_lady_@hotmail.com

tack på förhand!!
    Binis11 skrev 2011-04-06 12:51:11 följande:
    Jag skulle också vilja ha hjälp, snälla =)

sabinaf@hotmail.com">sabinaf@hotmail.com
    Alltså, jag tror knappast dessa damer finns kvar här, det är åtta år sedan liksom :P 
  • MrsT2011
    förlovadflicka skrev 2011-04-06 13:55:39 följande:
    Binis11 skrev 2011-04-06 12:51:11 följande:
    Jag skulle också vilja ha hjälp, snälla =)

sabinaf@hotmail.com">sabinaf@hotmail.com">sabinaf@hotmail.com
    Alltså, jag tror knappast dessa damer finns kvar här, det är åtta år sedan liksom :P 
    Ha ha, precis min tanke! Tycker dessutom att det verkade lite skumt, vadå "jag har bilderna på min hårddisk", kunde man inte ladda upp bilder på BT år 2003? Fick en känsla av att signaturen samlar på tjejers mailadresser eller nåt i den stilen! =)
  • förlovadflicka
    MrsT2011 skrev 2011-04-06 17:30:22 följande:
    Ha ha, precis min tanke! Tycker dessutom att det verkade lite skumt, vadå "jag har bilderna på min hårddisk", kunde man inte ladda upp bilder på BT år 2003? Fick en känsla av att signaturen samlar på tjejers mailadresser eller nåt i den stilen! =)
    Man kunde inte ladda upp bilder i tråden förrän nyligen iaf. :) 
  • prosic

Jag har en kort page, och ville inte heller ha löshår, så jag hade en birdcage. Själva håret var inte fixat men "fågeburen" piffade upp det hela :)  Bild finns i mitt galleri

Svar på tråden Brudfrisyr kort/halvlångt hår