Tips på små presenter
Hej!
Ni som ska ge eller har gett era gäster ngn liten present, vad har det varit..
Ge mig lite tips och ideer!
Tack på förhand!!
Hej!
Ni som ska ge eller har gett era gäster ngn liten present, vad har det varit..
Ge mig lite tips och ideer!
Tack på förhand!!
Kul med nonstop i programmet...gäller bará att det inte är för varmt.....hihi Då blir det kletigt!!!
Nu hittade jag texten
Man kan ta ett gäng färgglada små chokladlinser eller något, som man klistrar fast på baksidan av programmet med texten:
"Följande piller kan användas för att förhöja upplevelsen av bröllopsmiddagen:"
Sedan döper man de olika pillren till Godare matpiller, starkare vinpiller, nyktrare bordsgrannepiller, kortare talpiller, partypiller etc. Alla piller ska ha olika färg eller form.
(tips från signaturen Hestia på BT)
Bra med alla ideer!!
Men när ger man denna lilla presenten då?
Ska gästerna få den när de går hem eller ska den stå på deras sittplats?
Vi kommer att ha presenten vid bordet. Så det blir en gåva men även en bordsplacering
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-03-05 11:14:12 följande:
Haha nej tyvärr inte än.. Men jag har presentboxarna på bild i varje fall Jag håller just nu på att prata med min m2b om hur vi ska göra
Hehe Men jag funderar på att sätta fast bordplaceringslappen på en liten klädnypa och sedan sätta fast den på asken..
vi har tänkt eller ska, har köpt små påsar i en liten the affär, som är rätt höga och smala med platt botten, ska lägga sånna där vita hårda hjärtan i i sen viker vi kanten upp till och sätter ett papp hjärtan som vi klippt i samma färg som programmen och häftar fast upp till.
påsarna kosta en kr syck och godiset 3 kr/hg på ryfors=)
Ni kan kolla i min bildgalleri...
Där har jag lagt upp bilder på bröllopspresenter som jag hade gjort till mina bröllopsgäster och andra bröllop till min vänner mm....
gästerna uppskattade de väldigt mycket.
Jag kom på det nu när jag satt och åt lunch:
Jag ska göra små små föpackningar i papper där jag lägger typ Läkerol- Makes people talk, och skriva på förpackningen _ Talpiller Och lägga i en skål eller en vid varje tallrik.
Har gjort en på prov och det blev rätt så häftigt
Va bra me en massa ideér!!
Tack tack allihopa =)
Det får inte vara för varmt om man ska ha Aladin hjärtan för då blir de mjuka och kladdiga men de är grymt goda iaf...
lillasmilla : Tyvärr har jag ingen mall....
Jag lärde mig askarna en gång i gymnasiet och sen sitter det i huvet.
Ska se om jag kan göra nån förklaring när jag har tid....imorrn eller på fredag...
www.packagetech.com har mallar till många askar/kartonger.