• FruRålin080808

Födelsedagsångest!=(

fyller år idag och jag har verkligen inte någon lust att fira..Känns bara jobbigt städa och göra räkmackor, baka GI tårta...Vill bara slänga mig i soffan. Våra bästa kompisar kommer och tror att svärmor och svärfar kommer också så det är ju inte så att jag måste ha ångest för att det inte är så städat eller att jag är på topp, men jag känner mig bara låg...
    Kan det vara tidig 40-års kris tro? Nu är det väl lika bra att jag tar tag i dammsugaren ialla fall...Förlåt att jag gnäller- känns bättte att göra det här än att familjen får lyssna till mitt depp. Yngsta dottern (8år)tycker ju att födelsedagen är årets höjdpunkt och vill göra det så kul som möjligt för mig...Så nu klistrar jag på ett födelsedagsleende=) Kram

• Svar på tråden Födelsedagsångest!=(
  • EvelinaK

Grattis på födelsedagen!
    Jag kan förstår din känsla!
    Gör det smidigt, gå och köp en smörgåstårta, och skit i GI tårtan just idag för att det är din dag. Och bjud på glass! Eller köp en tårta! Det hade jag gjort... Så behöver du inte känna sådan press!

Grattis!
    Lycka till!

• Efter 11 år är det min tur

Ja må hon leva....Hurra Hurra Hurra Hurra.....GRATTIS Ha en fin födelsedag//Anna

• Cajsa Magnus

Förstår precis hur du känner dig.
    Förra året tröttnade jag på tanken på att städa, baka och fixa inför min egna födelsedag..och sedan vara helt slut på kvällen.
    Så jag skappade en ny tradition och det är att vi åker till ett nöjesfält när jag fyller år. Förra året var det Tivoli i Köpenhamn och i år blir det Bakken.
    Barnen tycker detta är superkul och jag med...och alla som vill får följa med...

• Cajsa Magnus

Och ett jätte grattis på födelsedagen!!

• Efter 11 år är det min tur

Det var väl en bra ide....måste man ha det som vanligt jämnt?
    Cajsa Magnus skrev 2008-03-04 13:15:12 följande:

Förstår precis hur du känner dig.Förra året tröttnade jag på tanken på att städa, baka och fixa inför min egna födelsedag..och sedan vara helt slut på kvällen. Så jag skappade en ny tradition och det är att vi åker till ett nöjesfält när jag fyller år. Förra året var det Tivoli i Köpenhamn och i år blir det Bakken.Barnen tycker detta är superkul och jag med...och alla som vill får följa med...
  • Troll1

Grattis! ta det för vad det är - en rolig dag (ska det vara juh!)
    Snacka om 40-års kris. Jag fyllde det i höstas...

• hondafreak

GRATTIS !!! Ta det lugnt och ha inte så mycket krav på dig själv !!!! Dom som kommer vill träffa DIG och inte kolla hur väl du städat ! Ta det lugnt !!

• Miss Blue

Ja må hon leva ja må hon leva uti hundrade år!!

GRATTIS!!!!!!
    //Linda

• FruRålin080808

Tack Tack! Nu har jag bakat bottnarna...CajsaMagnus vilken bra idé(om man gillar tivoli vilket jag inte gör...)Nästa år tar jag med familjen ut på resturang och de som vill får hänga på...Är det EN dag om året man ska vila är det väl ändå på sin födelsedag?!

Svar på tråden Födelsedagsångest!=(