• Brud 08 07 05

    Långhårig brudgum..

    Finns det fler här med långhåriga m2b?

    Min karls hår har nyss växt om mitt, och är nu ca 90 cm långt.

    Ska er m2b ha håret utsläppt eller uppsatt på bröllopet?

  • Svar på tråden Långhårig brudgum..
  • girl in love

    Jag får en bild i huvudet av en man i klassisk brudfrisyr Lockar och hela köret.

  • grabbarna

    jag med och tänkte hjääälp gör man så

    girl in love skrev 2008-03-10 05:38:49 följande:


    Jag får en bild i huvudet av en man i klassisk brudfrisyr Lockar och hela köret.
  • Pearldrop

    grabbarna, den pres-bilden, alltså den klänningen, är den jag har tänkt mig ;) Är det någon du provat och bestämt? Jag har nämligen inte provat än utan bara kikat ut :)

    Sen får jag väl tillägga nåt som hör till tråden också ;) Niklas min m2b, skulle nog inte uppskatta lockarna :D men det vore tjusigt.. (eller inte;))

  • grabbarna

    nej jag har inte provat den men det var den första brudklänningen jag såg som jag tänkte åååh vill ha!!! om men nu blev det en helt annan eftersom jag ser ut som ett tok i axelbandslöst

  • Pearldrop

    grabbarna

    det är exakt samma sak jag är lite rädd för ;)
    men fin är den! väldigt fin!

  • grabbarna

    ja den är superfin..ja tjejen där jag provade sa lite mer försiktiga det där var väl kanske inte din modell men TOK helt klart ett tok det var ingen vacker syn

  • Brud 08 07 05
    Pearldrop skrev 2008-03-09 14:43:56 följande:
    Min blivande man har otroligt långt hår ;)
    Nyfiken i en strut, hur långt är otroligt långt? :P

    Många tycker att min karl har jättelångt hår, och visst är det långt (nedanför rumpan) men inte idiot-långt ;)
  • Busiga

    då hakar jag på här, Min blivande har med hår ner till häcken men det är otroligt lockigt och har han det löst ser det ut som afrohår hahah
    Han har alltid sitt hår i en tajt fläta och jag antar att det ska bli så igen Han är lite sugen på att göra en annorlunda fläta, fast det är inte jag så bra på så det får väl bli det gamla vanliga

    /Zara

  • Pearldrop

    Oj, ner över skulderbladen har min m2b ;) det tycke rjag är långt! med tanke på att mitt inte ens når axlarna :P

  • Brud 08 07 05
    Busiga skrev 2008-03-24 08:58:56 följande:
    då hakar jag på här, Min blivande har med hår ner till häcken men det är otroligt lockigt och har han det löst ser det ut som afrohår hahahHan har alltid sitt hår i en tajt fläta och jag antar att det ska bli så igen Han är lite sugen på att göra en annorlunda fläta, fast det är inte jag så bra på så det får väl bli det gamla vanliga/Zara
    Han kan ju göra en "ut och in"-fläta :)

    Min karl ska jag tvinga ha utsläppt, tycker han är så fin då, han har alltid sitt uppsatt annars..
  • Brud 08 07 05
    Pearldrop skrev 2008-03-24 21:13:55 följande:
    Oj, ner över skulderbladen har min m2b ;) det tycke rjag är långt! med tanke på att mitt inte ens når axlarna :P
    Hehe, ok, olika referensramar :)
  • Pearldrop

    Ja det är olika vad man tycker "långt" är :D

    Jag funderar på om det vore fint att låta honom ha utsläppt, jag älskar när han har det... men det ser ju faktiskt inte så formellt ut ;) men det måste det j uinte heller :)

  • BrendaStarr

    Min man har långt, lockigt, underbart hår och han hade sitt hår löst på vårt bröllop i juni -07. Det regnade som ---ken men hans hår var fantastiskt, nästan finare än mitt... Alternativt är väl annars en "halvsvans" typ Ozzy, med "lugghåret" uppsatt bak men nackhåret hängande...

  • Tabitao

    min ska ha sitt hår utsläppt tycker jag!
    får bara se om han går med på det åsså!

Svar på tråden Långhårig brudgum..