• Patricia78

Vigselringen köpt!

Jag är så glad,så nöjd!!
    Min vigselring är köpt!!!!!!
    Eftersom jag gifter mig med en väldigt liten budget så tog jag för givet att jag inte skulle få DEN ringen jag vill ha.
    jag kollade i Albrektsguld tidningen o såg DEN ringen,o bara 1999 kr!!!
    Kunde det vara sant?Bara 1999 kr?
    Var där idag o hade redan i mitt huvud tänkt ut en annan ring,men när vi kom dit så frågade jag efter ringen o hon säger att dom har bara EN ring kvar!
    Oh nä det är säkert inte min storlek.
    Min förlovningsring är 20,75 stor,men den ringen dom hade kvar var bara 20.
    Va fan alltså,aldrig kan jag få vad jag vill ha!
    Provade ringen o det passade,jag skrek av glädje.
    Nästan en tår kom men min sambo tyckte jag var lite pinsam.
    tänk att det var den sista ringen dom hade o att den passade!!
    Helt otroligt,det är öde....
    Nu ska den bara graveras o jag får den på fredag.
    Jag är så glad!!

• Svar på tråden Vigselringen köpt!
  • Jenniecarlsson

Grattis! Underbar känsla=)

• sowa65

vi har också fått våra ringar; visst längtar man ännu mer.....

• Patricia78

Ja det gör man verkligen.
    När ska du gifta dig,sowa65?

• sowa65

2 aug 08... dit är det "för länge"..... !! jag beställde klänningarna i helgen till mig och tärnor och när ringarna också kom så kändes det plötsligt "på riktigt".

• Patricia78

Min blivande svärmor syr min klänning o när jag prvade den i söndags så kände jag också att nu är det på riktigt.
    Jag kände mig vuxen fast att jag är 29 år.
    jag ska gifta mig den 29/3,alltså om 28 dagar.

• helene306

Grattis till ringen! Än större lycka när det var den sista som dessutom passar!

Var också inne i en Albrekts Guld butik igår för att kolla och hittar en ring som jag totalförälskar mig i! Än är den inte köpt, vi måste kolla så vårt datum passar med någon som kan viga oss

• Vicka81

Är det den som är tvådelad med en större mittsten + små sidostenar? Jättefin isf! Får jag fråga hur bred den är? Sitter de ihop i varandra? GRATTIS till att ha hittat DIN ring

• Cissit

Hur långt innan köper folk sina ringar? Jag känner mig knäpp, beställde min förra veckan men gifter mig inte förrens i augusti...visserligen var det för att jag skulle passa på handla medans jag hade rabatt, men ändå!

• helene306

Vi ska också gifta oss i augusti men jag lurar på att inhandla ringen snart. Känns visserligen fånigt att ha den liggandes till stora dagen, men vad göra?

Cissit skrev 2008-03-04 12:26:40 följande:
    Hur långt innan köper folk sina ringar? Jag känner mig knäpp, beställde min förra veckan men gifter mig inte förrens i augusti...visserligen var det för att jag skulle passa på handla medans jag hade rabatt, men ändå!
  • Bellanote

Grattis vi vill ju se bild sen..

ska med köpa min på albrekts guld.. tycker de har ett bra uybud plus att jag vart hur bra bemött som helst..

• Tutik och Prasart

Grattis till ringen.
    Vad rolgit att det fanns i den storlke och allt.
    Då kan nog det bara bettyda tur.
    får du des utom lite regn i kronan på bröllopsdagen då kan det ju inte vara mer en ett lyckat bröllop och ektenskap ni kommer få.

Lycka till nu med allt och grattis till när ni ska gifta er....

=)

• LizaStina

Jag beställde min vigselring för två veckor sen men gifter mig inte förrän 3 maj, tycker att det är skönt att ha den klar och hemma så tidigt.

Cissit skrev 2008-03-04 12:26:40 följande:
  • pniiina88

hittade också min dröm ring billigt! 2500 med försäkring och gravering!!! underbart! förlovnigsringen min fick vi på köpet när vi köpte min Bg`s.... härligt!

Svar på tråden Vigselringen köpt!