• nellie78

Ska fria om en timme!!

Har gjort allt klart, massa levande ljus och 10 enorma röda rosor, vit linneduk och allt! Nu börjar jag fundera lite på HUR jag ska fråga..vi är ju förlovade men för att nån gång komma till skott så behövs att någon tar tag i det, jag vill gärna vara gift innan året är slut! Känns ju knasigt att fråga "Vill du gifta dig med mig?" för det vet jag ju redan att han vill..

• Svar på tråden Ska fria om en timme!!
  • avil

haha,jag har just friat!!
    han sa JA!
    Vi har varit förlovade över 10 år,har villan o barnen o allt .o bokat vår bröllopsresa redan,o jag har köpt klänning osv...
    Men ingan har FRIAT. vi har ju bara pratat ihop.
    Så idag då han kom hem från jobbet så frågade jag bara rakt ut"vill du bli min man"?
    O han sa ja.
    Han fick en liten ros +ett par gerberor med.......
    så nu var det gjort i sin ordning .
    Jag har ju redan allt klart m vigselförättaren o präst osv......hehe så det var ju bra att han sa ja.

Lycka till.
    Fråga bara,det förts som kommer ur din mun!

• nellie78

Åh vad skoj! Grattis! Jo det är sant, ska inte göra det så himla komplicerat för han fattar nog vad det gäller ändå :)

avil skrev 2008-02-29 17:42:15 följande:
    haha,jag har just friat!!han sa JA!Vi har varit förlovade över 10 år,har villan o barnen o allt .o bokat vår bröllopsresa redan,o jag har köpt klänning osv...Men ingan har FRIAT. vi har ju bara pratat ihop.Så idag då han kom hem från jobbet så frågade jag bara rakt ut"vill du bli min man"?O han sa ja.Han fick en liten ros +ett par gerberor med.......så nu var det gjort i sin ordning .Jag har ju redan allt klart m vigselförättaren o präst osv......hehe så det var ju bra att han sa ja.Lycka till.Fråga bara,det förts som kommer ur din mun!
  • Lillinor

Kul Lycka till , själv gjorde jag det med blombud eftersom jag är bortrest nu i helgen.
    Han fick blommorna i morse med ett kort där jag friade.
    Kort därefter ringde han upp och sa JA.
    Så lycka till alla ni som friar idag...

Svar på tråden Ska fria om en timme!!