• RufsMaja

    cambridgekuren Hjälpen!

    Är det farligt för kroppen? Det måste det nästan vara, låter såå jobbigt att knappt äta ngt alls.. kan väl inte vara bra i längden?

    Ngn som vet?

    Jag gör mkt för att gå ner i vikt o minska lite mått, men inte vad som helst--utan inget som kroppen inte mår bra av i längden..

    Så är det här ngt för mid isåfall??

  • Svar på tråden cambridgekuren Hjälpen!
  • Phafos

    JAg och mina systrar har gjort det och gör det...om man är osäker kan man ta kontakt med en konsulent eller gå in på deras hemsida och få rådgivning....LYCKA till!

  • cessmess

    Jag funderar på att testa cambridge, har aldrig testat ngn pulverdiet tidigare.
    Min fråga till er som har testat detta är att har ni fått hjälp med att äta rätt av konsulenten som man har kontakt med efter den rena kuren?

  • MyStyle

    Hej tjejer, jag går cambridge och har gjort det tidigare. Ta kontakt med en konsulent och fråga henne/honom. Oftast brukar de ha en "kurs" där de hjälper en och berättar hur man äter "rätt".
    Mest proteiner och grönsaker och lite mindre kolhydrater. Sen brukar de hjälpa en med övergången. Går man ren kur brukar man gå över i mixad kur och till sist bara mat. Fast jag ska tillägga att jag har aldrig fullföljt det. Men har ändå hållt vikten mellan mina kurer...
    www.viktklubben.se (gå in här om ni undrar nåt.) För att hitta en konsulent kan ni gå in på www.cambridgekuren.se
    Hoppas jag hjälpt lite! Lycka till!

  • error

    Hejsan, jag är lite nyfiken på cambridgekuren men tänkte höra mig för hur mycket det kostar.. Jag har aldrig provat något kur förr men tänkte att det kanske är dax.

Svar på tråden cambridgekuren Hjälpen!