• stinakina

Rosa brudskor???

Hittade ett par ljusrosa skor på nätet, 6 cm klack MEN......det är en bred klack, då kan jag faktiskt gå i dom...

Men grejen är den, kan jag ha rosa skor?? vårt tema är rosa och brunt, mina tärnor har rosa klänningar (olika) buketten kommer att gå i rosa (rosor) samt M2B kommer att ha rosa plastrong...

Klänningen är ju vit, tror ni det kommer att se knasigt ut??

• Svar på tråden Rosa brudskor???
  • SnartJohanson

Kommer att se så fint ut!
    kanske en länk till skorna?

• stinakina

Glömde skriva det, både klänningen och skorna finns i mitt galleri!!

• SnartJohanson

kommer ju passa helt utmärkt!kör! jag kommer nog ha ett par till...i rosa.ha ett par vita...

• stinakina

Jag blev så förtjust i skorna,har så svårt för skor, olika stora fötter, höga vrister osv....hatar verkligen skor...

men dessa verkade ok...ja ja, får se när de kommer!!

Kostade i allafall 299 hade kostat 799...så ett klipp kanske

• valkyriana

Jag tycker absolut man kan ha någon anna färg på skorna än vitt...
    Jag har skor, men funderar på att chocka lite med röda skor.
    Ska i alla fall ha röda underkläder om det går.
    oskuldsfull utanpå, men syndig under...

• frökene

Jag har oxå bekymmer över skofärgsvalet, men mina som jag vill ha är svarta... Det känns knasigare än rosa, som låter jättefint tycker jag. Kör på det!

• stinakina

Ja egentligen så spelar det väl kanske inte sån stor roll, de syns ju knappt inunder...min dotter ska nog ha svart skor, hon har en knälång klänning(en rosa), men det är ett svart band i midjan och det sticker fram svart "tyll" inunder...så jag tror det kommer att bli fint!

• idafrida

stinakina: det ser jättefint ut med de rosa skorna och klänningen!

• stinakina

Tack...ja det känns bra nu...men det återstår att se då skorna kommer!!

idafrida skrev 2008-02-26 22:45:09 följande:
    stinakina: det ser jättefint ut med de rosa skorna och klänningen!
  • Miisen

Rosa går till allt Det blir jättefint, och det viktigaste är ju att du har skor och kläder du trivs i.

• stinakina

Ja sant...man ska ju trivas först och främst...och rosa är ju med i våra färger så det känns OK....

Miisen skrev 2008-02-26 22:55:19 följande:
    Rosa går till allt Det blir jättefint, och det viktigaste är ju att du har skor och kläder du trivs i.
  • Nikajo

Jättefina skor, och dom passar ert tema, så go for it! Själv kommer jag att ha silverskor. Finns i mitt galleri. Vi har rosa, silver och ivory som tema.

• stinakina

Åh, dina silverskor var urtjusiga, har ju kollat in skor som en galning, liknande dina (fast vita) har jag kollat in, men som sagt, jag har svårt att gå i klack (smal klack eller hög klack) och mina vrister är höga och jag har en förmåga att svälla lite i vänsterfoten...så jag hoppas hoppas att de jag nu skickat efter ska sitta bra och inte få mina fötter att se ut som kassler i nät *hi hi*

Nikajo skrev 2008-02-27 08:11:22 följande:
    Jättefina skor, och dom passar ert tema, så go for it! Själv kommer jag att ha silverskor. Finns i mitt galleri. Vi har rosa, silver och ivory som tema.
  • Maciebrud

Klart du ska ha rosa=) Jag letar oxå efter rosa(knallrosa) men hittar änsålänge inga. Förhoppningsvis kommer det in mer till våren. Jag vill ha samdalliknade med tunna remmar och liten klack så jag inte blir längre än mannen. Sen ska jag ju ha kort klänning så då behöver jag inte prova dom till klänningen.

• CarinaJL

Såger som alla andra - superfint Klart du kan ha rosa skor, jag ska antingen ha rosa eller silverskor. Tema vitt/rosa/grått/silver

• BEGirl

Jag ska ocksa ha rosa skor till klanning i ivory. Vantar pa klanningen, men tror det blir fint ihop. Fast mina skor ar spetsiga med rosett dar bak, fran Jerns. I love them.

• Hajime

jag ska ha rosa skor... och ja, jag hatar rosa!
    min syster döpte om dom till mina ångestskor...
    klassiska tåspetsskor i typisk tåspetssko-rosa liksom

• stinakina

Skorna har kommit (ja det var ett tag sen...) De var snarare beiga än rosa, men det gjorde inte nåt, de satt skapligt bra, ska gå in dom....lagomt hög klack, och bäst av allt...jag kunde gå riktigt bra i dom, jag kan tom dansa vilt i dom....känns lovande detta

Svar på tråden Rosa brudskor???