• fiaprincess

jag får inte tag på brudskor...

Vda hittar man brudskor? jag har letat överallt där jag bor(Borlänge) men jag hittar inga, vet att det finns på nätet men är väldigt osäkert att köpa på nätet tycker jag då man int ser/känner & kna prova skon. Jag vill ha skor som liknar ballerina skor. alltså den forme, rundheten inte sånna spettsiga

Fia

• Svar på tråden jag får inte tag på brudskor...
  • Jessica o Daniel

Men finns det ingen affär där se säljer brudklänningar i borlänge?där brukar det ju finnas brudskor. sen börjar de ju komma in fina vita skor i de vanliga skoaffärena nu, så du hittar nog.

• SHOEpunktSE

de flesta skomodeller finns i vitt om det är den färgen man föredrar

• matildaochniklas

jag köpte mina på en vanlig skoaffär. det finns mkt vitt bland vårnyheterna

• gusjma

Såg att du gifter dig samma dag som jag i augusti, och jag tänkte vänta tills studenttiderna närmar sig! Affären där jag köpte min klänning tyckte man skulle göra det och hitta något billigt och bekvämt istället för att köpa "brudskor" som man aldrig kommer använda igen...

• Jenniecarlsson

Läste att du egentligen inte ville beställa från nätet men jag har köpt mina på brandos.se. Bild finns i mitt galleri. De kostade bara 495:- och det är MED frakt. Jag beställde ett par innan paret som finns i galleriet och det var inga problem med att skicka tillbaka dem eller nånting. Ta en titta där iaf, jättefins skor och inte alls dyra!

• JohanoCissi

Hej!!
    Gå in på brandos.se. Där har dem fria returer och gratis frakt.....värt att kolla in. Lycka till

• fiaprincess

Det var en smart idè. A samma datum kul. Vart ska ni gifta er då? har ni gjort något klart ännu?
    Fia

gusjma skrev 2008-02-26 19:38:16 följande:
    Såg att du gifter dig samma dag som jag i augusti, och jag tänkte vänta tills studenttiderna närmar sig! Affären där jag köpte min klänning tyckte man skulle göra det och hitta något billigt och bekvämt istället för att köpa "brudskor" som man aldrig kommer använda igen...
  • Humlanekerö
    gusjma skrev 2008-02-26 19:38:16 följande:
    Jag håller totalt med er båda!Kommer oxå leta i butikerna framåt studenten då det brukar krylla av vita söta skor som man förhoppningsvis kan använda vid fler tillfällen!
  • fiaprincess

OK, ska kika där o se

Jenniecarlsson skrev 2008-02-26 19:42:03 följande:
    Läste att du egentligen inte ville beställa från nätet men jag har köpt mina på brandos.se. Bild finns i mitt galleri. De kostade bara 495:- och det är MED frakt. Jag beställde ett par innan paret som finns i galleriet och det var inga problem med att skicka tillbaka dem eller nånting. Ta en titta där iaf, jättefins skor och inte alls dyra!
  • matildaochniklas

Det är perfekt att köpa ett par skor som inte är traditionella brudskor så att man kan använda dem senare också, dessutom är de oftast billigare också Mina kostade 400:- perfekt!

• valkyriana

Kolla mina skor i galleriet.
    De har rund tå. Jag har riktigt svårt för spetsiga skor.
    De heter Carrie från Garamaj

• Too Be  gift nu

Mina bröllopsskor som jag köpte hade rundad tå - du kan kika i mitt galleri.
    Dock så ändrade jag mig i sista sekunden och tog mina sandaler istället - vi var ju ute i en öken:)

Svar på tråden jag får inte tag på brudskor...