• AoM

    Weddingannouncer nere???

    Är det någon mer än jag som har problem med weddingannouncer idag?

  • Svar på tråden Weddingannouncer nere???
  • Therese plus Jonas är sant

    En fråga... Hur har ni lyckats få den sidan på svenska??

  • Kireina

    Man kan gå in och ändra namn på sidorna. Egentligen är den fortf på engelska..

  • MrsFellerA

    Man kan typ ändra allt text till svenska - utom just "Our Wedding" som står längst upp på de allra flesta design-alternativen.

    Gå in på "Your website" och vidare till "Page names". Där är det bara att ändra vad sidorna ska heta. Resten av texten du vill ha in skriver du ju på svenska.

  • MrsFellerA

    Jag kommer oxå in på min sida! Har aldrig upplevt att det varit problem, men jag kanske inte är inne tillräckligt ofta?

  • Kireina

    När man råkar skriva www innan sin sida, så funkar det inte. Kanske är en sån sak ni råkar göra fel?

    Jag blir sur varje gång innan ajg insett att jag gjort fel igen.

  • AoM

    Jag hade jätteproblem, kom varken in på weddingannouncer.com eller vår sida där. De måste ha haft problem för ingen kom in på sidan under den timmen.

    Men nu fungerar allt perfekt, vilket är toppen eftersom våra inbjudningar har landat hos gästerna!

  • Therese plus Jonas är sant

    En fråga!
    Om jag vill byta teckensnitt så pratar folk om en wordknapp... Vad är det??

  • MrsFellerA

    Du får då skriva texten i Word först och sedan klistra in den med hjälpa av "Word-knappen", som är den "knappen" längst till höger, ovanför fältet där du skriver in text. Klicka på den så kommer det upp ett annat fönster. Klistra in din text där. Kom dock ihåg att du måste ha bockat av "Ignore Font Face definition" (om jag inte missminner mig).

    Det finn ju för övrigt några olika typsnitt att välja mellan i weddingannouncer. Det som jag tycker är synd är att man inte kan göra något åt storleken där, utan vill man ha större text måste man klistra in den från Word.

  • midsommardagen08

    Hur byter man teckensnitt på deras sida?
    Är jag trög om jag frågar vart word-knappen sitter?

Svar på tråden Weddingannouncer nere???