• Augustibruden 2008

My Cards...?

Hej,

någon som beställt inbjudningskort från My Cards?
    www.mycards.se

Funderar på att strunta i att göra egna, är ingen pysselmänniska...så såg jag denna underbara sida som My Cards har!

Är det dyrt eller vad tycker ni?

• Svar på tråden My Cards...?
  • grabbarna

jag har beställt därifrån jag beställde konvolut kort och kuvert i ett svart med silverinlaga blev litet missföstånd dock då jag ville ha vinröd text men hon tyckte inte det skulle bli bra mot det silvriga så hon tryckte svart hade jag vetat det hade jag valt vit bakgrund istället men,men...fina ändå bara inte vad jag hade tänkt mig

• Ajjse

Jag har en kompis som beställt från "my cards" och hon var jätte nöjd! Kommer själv att beställa mina inbjudningskort där.
    Träffade hon som har företaget på bröllopsmässan i Göteborg och hon verkar lätt att ha att göra med.

• Augustibruden 2008

Nu har jag beställt bruna inbjudningskort!
    Ska bli sååå spännande!!
    Har brunt/ vitt/ rosa som färgtema.

Ja, super gullig tjej som har företaget!
    Bra pris!

• anki83

Hej!
    Har du fått dina kort än? och vad tyckte du isåfall? Jag har oxå beställt mina inbjudningskort därifrån och jag blev jättenöjd med dom. Väldigt trevligt bemötande, proffsigt!

• Augustibruden 2008

anki83,
    vilka beställde du?

Vi fått våra o är sååå nöjda!!
    Inte alls som ngn skrev här om "hemmagjort" osv.
    Utan riktigt välgjorda o fina!

Du ser dem i mitt Bildgalleri.

• sokkerstruten

hur många beställde du och vad betalade du?

Har oxå tittat på korten!

Augustibruden 2008 skrev 2008-02-29 14:41:00 följande:

Nu har jag beställt bruna inbjudningskort!Ska bli sååå spännande!!Har brunt/ vitt/ rosa som färgtema.Ja, super gullig tjej som har företaget!Bra pris!
  • Ajjse

Är på väg till Helena på My Cards i eftermidddag för att titta på korten live, känns svårt att välja enbart efter bilderna på nätet. Hoppas vi hittar några!

• Augustibruden 2008

Beställde bruna "Happy heart".
    Betalade 1000:- för ca 42 st inkl cellofankuvert o frakt
    Bra pris tycker jag!

• Ajjse

Fick mina kort idag! Dom är jätte fina och vilken service!! Kan lugnt rekommendera My cards.

• anki83

Augustibruden 2008,
    vad fina dina kort var, jag beställde konvolut i vitt och silver...supernöjd. många gäster påpekade när dom svarade att det var såå himla fina inbjudningskort så det var jättekul!!
    Kändes absolut värt pengarna tycker jag.

• Augustibruden 2008

Vi har oxå fått många kommentarer om du fina korten är osv.
    Är sååå nöjd!!!

Svar på tråden My Cards...?