"Tidningsartikel-grejen"
Hörrni tjejer (och killar), kommer ni ihåg var man kunde hitta den där roliga sidan där man kan göra en egen tidningsartikel och sedan lägga in den i festprogrammet?
Det finns i någon tråd, någonstans, men hittar inte!
Hörrni tjejer (och killar), kommer ni ihåg var man kunde hitta den där roliga sidan där man kan göra en egen tidningsartikel och sedan lägga in den i festprogrammet?
Det finns i någon tråd, någonstans, men hittar inte!
Åh jag kommer på alldeles för mycket roligt man kan göra med den där! Tack för tipset...
Det var ju super, men är det någon som har tips på vad man ska skriva? Vad har ni skrivit? Seriöst eller skämtsamt?
31 maj 2008 skrev 2008-02-27 21:59:59 följande:
Det var en lite kul sida... man kanske skulle göra en playboy till sin m2b... =)
Är det ingen som har ett exempel på någor ni gjort?
Jag har inte gjort vår ännu, men tänkte skriva lite om hur vi träffades och annat spännande som hänt under vår tid tillsammans.
Grrr sidan är spärrad på jobbet! :-O
Får kolla när jag kommer hem...
Kul grej! Den knycker kanske jag också...
Skulle också vilja se lite tips på saker ni gjort så man kan få lite insperation
Vad roligt!
Ett tips är ju att berätta om något speciellt tillfälle, ex. förlovningen, frieriet eller göra det som ett bröllopsrepotage.
Jag har använt det för att göra fina scrapbooking-kort när några personer i min närhet fyllt år. Lite rolig framsida till såna kort! Och då skriver jag lite om att de just fyller år, vad de gillar och vem som uppvaktar. Bäst har det blivit när jag kan knyta det till något de gillar, ex. en bibliotekarie så gjorde jag det som ett boktips, en sportfantast gjorde jag det som ett sportreferat. osv.