• Maanbe

Svensexa..?

Jag går och funderar på en sak, får jag kolla upp om min blivande man kommer få en svensexa med någon av hans kompisar??

Jag vet hur hans kompisar är, de har lätt för att lägga sådana saker åt sidan.. Min m2b säger att han inte bryr sig egentligen och är glad att han slipper men innerst inne vet jag att han gör det och skulle bli ledsen om han inte får någon..

Självklart hade jag ju inte tänkt berätta något för min m2b om det skulle visa sig att det planeras för fullt! Men skulle det visa sig att ingen har tagit tag i det kan jag ju "påminna" dom om det..

Vad säger ni? Ska jag bara låta det vara eller kan jag fråga??

• Svar på tråden Svensexa..?
  • idafrida

Tycker absolut att du kan fråga! Det är väldigt omtänksamt av dig, både din blivande man och has vänner skulle säkert uppskatta din omtanke.

Ps. Vilka vackra bilder du har i ditt galleri!

• AnnaochHenrik

Jag tycker att det kan vara en bra idé att prata med hans kompisar om det. Om inte annat för att tipsa dem om vilka som kanske skulle vilja vara med!
    Jag har lovat en av min blivandes bästa kompisar att jag ska ge honom en lista med namn och telefonnumer till alla karlar som är bjudna (som bor i "rätt" stad förstås, onödigt att ringa runt till alla). Ofta känner kanske inte kompisarna släktingar och eventuella kollegor som är bjudna på bröllopet, men det kan ju vara kul för dem att också få en förfrågan om att vara med på svensexa!

• Maanbe

Tack för era snabba svar.. Tycker der är så svårt och veta vart hur mycket man ska och får lägga sig i.
    Men va skönt att ni tycker att man kan göra det..
    BT är verkligen toppen!!

• MrsFellerA

Visst kan du göra det! Det kan ju vara bra att veta iaf - så att ni inte planerar in något viktigt just den dagen.

Svar på tråden Svensexa..?