Brudar! Ge mig tips till vad ni vill göra på möhippan
Se hit alla brudar!
Om ni fick bestämma er möhippa... hur skulle den se ut?
Se hit alla brudar!
Om ni fick bestämma er möhippa... hur skulle den se ut?
Jag skulle vilja vara på spa m tjejkompisarna, få en heldag på Kolmården och klappa en shimpans. Gärna sjunga in en skiva.
Absolut itne bli utklädd eller få göra pinsamheter. Jag vill itne möta upp svensexan på kvällen, detta är min sista kväll med tjejerna, han får hänga m grabbarna
Jag har inget önskeupplägg på dagen, men visst har man tankar...
* Skulle vilja bli kidnappad/hämtad på något roligt sätt
* Kan tänka mig att vara något utklädd, dock inte alltför pinsamt
*Vill inte göra något där jag måste prestera
*Inte heller något alltför pinsamt, kan i så fall, om nödvändigt, tänka mig "lagom" pinsamma uppdrag, tillsammans med tjejerna (inte som på vissa möhippor som man hört talas om där bruden får göra massa uppdrag själv)
*Inga "äventyr"
*Börjar gärna inte alltför tidigt på dagen. Det blir ofta en lååång dag, och man ska orka. Att börja med brunch är inte fel.
*Vill gärna gärna spela in en singel. Gärna en låt med omgjord text så att den t ex handlar om min m2b (det gjorde jag för min kompis på hennes möhippa, man kanske gör för andra det man själv vill ha? )
* Vill ha massa roligt fokus på mig och m2b - frågor om mig och m2b t ex
Och framförallt - att mina vänner har tänkt till kring vad de kan tänka sig är JAG. Bara tanken på att de ska planera något sånt här för mig gör mig tårögd av tacksamhet...
På min kompis möhippa hade de hyrt ett ställe som vi var på hela dagen, fram tills kvällen innan vi gick ut. En magdansös kom dit, man kunde spela in en singel där, vi åt lunch och middag... Det var väldigt trevligt!
Ska ge er en o bita i med då Min syster ska ingå partnerskap(/gifta sig) med sin flickvän... De har typ samma vänner.. hur gör man då med möhippan??? Har man 2? Alla får ställa upp 2 gånger?? o vad gör man??
Då är de väl lika bra att ha två, vitsen är väl att manitne är med sin käresta den dagen?
ja det kan ju bli lite krångligt, hrm ni får göra dem på totalt olika sätt.
Så att det itne känns som en upprepning
Åh, jag skulle gärna njuta på spa med tejerna, äta o dricka gott. Före allt det där hade jag gärna gått på rolig danskurs. Afrikanskt, latino eller ngt annat kul.
Haha, sjukt bra!!!!
Det absolut trevligaste är att så många kompisar som möjligt kan vara med, kul när folk ställer upp!!!
Det bästa på min möhippa var nog när det kom hem en kock och lagade en tre rätters innan utgång... god och trevligt.
www.svenhippa.se/akt_stockholm_matdryck_rent_a_chef.asp
/Karin
Inte klä ut mig och få spexa, inte alls min grej!!
Hellre en rolig aktivitet (typ gocart, klättring, danslektion eller liknande) och sen en skön dag på en relax/spa och sist av allt en god middag, ev fest/utgång!
*asg* Det var det bästa jag hört på länge!! Klockrent!!!!!!
Min bror var med om en svensexa som iofs funkar som möhippa också *S*
Bg körde bil och blev stoppad av polisen (En av kompisarnas arbetskamrat) som sa "nähä du... du har kört för fort" Varpå Bg o Brud " nää vi körde 50 som man ska" polisen svara då " nej, fortsätter du att neka får vi ta det på stationen" Bruden blev så i upplösningstillstånd och sa "men men men" och de satte på handfängslen på Bg och satte honom i bilen och körde runt ett kvarter där Killarna mötte upp honom.. snacka om att det blev uppskattat *S*
Bruden var inte med på att det skulle gå så utan hon visste bara att han skulle bli nappad just den dagen men inte när *S*
Kanske ska tillägga att under tiden som han blev hämtad ringde killarna bruden och infomerade
Haha vilken kidnappning!
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-04-10 15:26:27 följande:
Visst är det
Hallå alla brudar! Berätta om era möhippor, drömhippor eller bara ge tips på kul saker etc!
Behöver inspiration.
Ja skulle vilja hoppa fallskärm, paintboll eller gå på chokladprovning.. :)
Ååå! Vi hade oxå planerat att kidnappa både B & Bg med polis men han hoppade av i sista stund. Det hade varit sååå lyckat med tanke på att de blivit stoppade en hel del nu i vår. ( dock bara vanliga kontroller kanske ska tilläggas! )
åh, jag gillar inget utspök o göra bort sig på stan, nej nej!
Jag hoppas jag får göra en secret box, eller gå på spa och äta en middag med mina närmaste väninnor