• MonKuT

Jag byter från skottdagen till imorgon!!!

Hej

Min sambo ska iväg och åka vasaloppet nästa helg. Så han och hans kompis åker på fredagen redan... Så därför byter jag dag till imorgon och tänker fria.. Har lite spännande planer för friet i morgon! Är jag helt dum då eller? Eller ska jag hitta på något annat? vad tycker ni???? Hjälp!

• Svar på tråden Jag byter från skottdagen till imorgon!!!
  • Jenniecarlsson

Fria imorgon du! Spelar väl ingen roll om du friar på skottdagen eller inte?

• Skottdagen2008

Vänsta tills han är tillbaka eller ta den kvällen innan resan så har han loppet som betänketid

• Skottdagen2008

Eller skicka med en present som han får öppna på skottdagen eller göm något i hans packning

• Ankan80
    Skottdagen2008 skrev 2008-02-21 15:59:29 följande:
    Eller skicka med en present som han får öppna på skottdagen eller göm något i hans packning
    Det var en bra idé!!
  • Pärlhönan

Kör på i morgon. Är ju jättekul, varför vänta med något så roligt

När han kommer hem är ju han bara trött o har ont.

• MonKuT

Jag känner mig ändå peppad att "fria" imorgon.. känns trist och vänta till Skottdagen!

Nä nu ska jag iväg och köpa lite roliga grejer för morgondagen!

• MonKuT

Och då är ju inte jag där när han säger jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

• MissieA

Jag tycker att du ska köra på imorgon så får ni ju en hel helg att mysa och vara glada

• 2008-08-09

Nu vet jag inte på vilken "nivå" han åker vasaloppet, men om han får ett frieri precis innan han ska till att åka, LÄR han ju tappa koncentrationen på åkningen litegranna...
    Nä jag tycker du ska göra det imorrn, så har ni som sagt hela helgen på er att mysa!

• MonKuT

Japp, de blir imorgon. Fick ringarna klara idag!=)

Svar på tråden Jag byter från skottdagen till imorgon!!!