• whatelseisnew

Bröllops korg förslaf..Någon?

Ska göra iordning en bröllops korg då jag tycker att komma med bara kontanter eller present kort känns så torrt och tråkigt ( tänkte lägga pengar eller present kortet i korgen)) ...

Har iaf kommit på skumpa och två finare sortens glas....Någon mer med förslag? Vill ha en korg med både kul och mycket kärlek...men jag har ide torka så någon kanske har lite bra förslag i bakfickan...=)))

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-21 14:47
    Snyggt jag stava rubriken...'asg*

• Svar på tråden Bröllops korg förslaf..Någon?
  • mrsD

CHOKLAD!!!! jordgubbar kanske?

• Mrs love

Vilken rolig idé!!!

whatelseisnew skrev 2008-02-21 14:36:16 följande:
    Ska göra iordning en bröllops korg då jag tycker att komma med bara kontanter eller present kort känns så torrt och tråkigt ( tänkte lägga pengar eller present kortet i korgen)) ...Har iaf kommit på skumpa och två finare sortens glas....Någon mer med förslag? Vill ha en korg med både kul och mycket kärlek...men jag har ide torka så någon kanske har lite bra förslag i bakfickan...=)))
  • whatelseisnew

Jag älskar att göra korgar men hittills är detta min första bröllops korg..HUGA men chocklad kan absolut funka..Fick annat tips av kompisen ljus, godis ..Spa grejjer...Men mer tips tar jag gärna emot...=)

• Nessan

Choklad - absolut!
    Kanske nåt mer leksaksaktigt? Det finns tärningar som man kan slå med där den ena anger en kroppsdel och den andra tärningen vad man ska göra med den kroppsdelen (tex PUSSA - NÄSA)

• whatelseisnew

Bra ide...=) för lite kul vill jag ha med...=) pumpa in förslagen...såg va snyggt jag stava rubriken...*asg*

Nessan skrev 2008-02-21 14:46:21 följande:
    Choklad - absolut!Kanske nåt mer leksaksaktigt? Det finns tärningar som man kan slå med där den ena anger en kroppsdel och den andra tärningen vad man ska göra med den kroppsdelen (tex PUSSA - NÄSA)
  • mrsD

kanske picknick tema? typ, du hade ju skumpa o glas, så kanske en filt, ljus osv?

• whatelseisnew

Picknick tema lät ju hel mysigt..Ska absolut ha det i bakhuvudet...=)

mrsD skrev 2008-02-21 15:26:24 följande:
    kanske picknick tema? typ, du hade ju skumpa o glas, så kanske en filt, ljus osv?
  • Ea79

massageolja...med god doft (och ev smak)

• sanber

nåt porrigt i en påse som det står "tills natten" på eller nåt!
    typ choklad färg, handklovar, kärlekscheckar kama sutra spel eller liknande!

• whatelseisnew

*skrattar* bra tanke ska ju på sex toys party idag så jag ska ta och fundera ut något på den fronten....=))

sanber skrev 2008-02-22 23:39:13 följande:
    nåt porrigt i en påse som det står "tills natten" på eller nåt! typ choklad färg, handklovar, kärlekscheckar kama sutra spel eller liknande!
Svar på tråden Bröllops korg förslaf..Någon?