• MaliNiklas

Förslag på morgongåva.

Någon som har ett bra förslag på en morgongåva till mannen ifråga?
    Jag är i sjunde månaden när bröllopet går av stapeln och vi byggde hus för ett år sedan. Vi brukar ge upplevelser till varandra, men just morgongåvan hade varit kul om det kunde bli ett bestående minne, samt att vi inte kan ge oss iväg för mycket med tanke på gravidiliteten. Tacksam för alla tips!

• Svar på tråden Förslag på morgongåva.
  • Skottdagen2008

Jag kommer att ge en secret box och en inspelad cd med den solsosång jag ska överraska honom med i kyrkan.

Jag tror att en secret box på dig gravid ger er mer än bara ett minne till honom, det är ju faktiskt något fantastiskt som växer inut dig som är ert. Något ni skapat, jag tror det kan bli väldigt vackra bilder som också minner er inte bara om bröllopet och er två utan även om det mirakel ni skapat ihop. jag skulle satsat på en secret box. tänk en bild på dig i lätt prfil i svartvitt där man ser dn mage och lite av övrig kropp där dfu håller för brösten i barnets sovrum. Vackert minsann.

• Disan

för min del så är secret box såååå vanligt och tråkigt, sexiga foton kan jag ge när som helst till min blivande.. jag läste en annan tråd här om morgongåva och de va en som skrev att hon skulle köpa en dubbel gungstol typ soffa med deras namn p som minne och påminnelse om att de ska gunga tillsammans när dom är gamla oxå .. tyckte jag lät romantiskt men tyvärr har inte jag en veranda eller stora rum så de får inte plats hos oss

• 20080301

Jag har köpt 2 biljetter till NHLpremiären i globen i okt, det är hans dröm att få se NHLhockey

• Bauti

Jag köpte en brevlåda med vårat gemensamma efternamn på och egen designat motiv. Mycket uppskattat av mannen.
    Tråkigt tycker vissa, men han vill ha saker man har användning för. Inget "lull lull" som jag älskar.

Svar på tråden Förslag på morgongåva.