• Peters Fridelina

13 morgongåvor till m2b

I höstas skrevs ett inlägg om detta med att ge m2b en present på varje månadsdag det första året. Jag sparade detta i ett mail, SOM JAG RÅKADE RADERA!!! Åh, så dumt. Och nu hittar jag inte den länken. Så jag tänkte, vi kanske kan starta en ny tråd med detta.

Fler än jag som är hopplös romantiker och vill ha en anledning att fira varje månad första året??? Tips på presenter och överraskningar!!!

• Svar på tråden 13 morgongåvor till m2b
  • Disan

hej har inga tips men tyckte det lät väldigt kul. är oxå sån att jag gärna firar minsta lilla eller ja lilla och lilla haha det är ju vår kärlek man vill fira.

• Disan

hej har du hittat inlägget än?

• Nessan

Vad ska det vara för typ av presenter? Storslagna varje gång, eller kan mysmiddag eller hemmamassage räcka?

• Peters Fridelina

Det skulle vara lite blandat. T.ex. skrev någon om att man ger en picnicdag och när man klär sig på morgonen så sätter man på sig nya sexiga underkläder (Som han får se men inte röra) som han sen får längta hem till hela dagen. Så har man en mysig picnic någonstans i vacker natur...

www.presentkuriren.se/presenter/4/265/Karlek/52-Romantiska-Veckor.html Gå in på länken. Där finns en box med 52 romantiska kort som man ger på bröllopsnatten. Så har man ett uppdrag varje vecka.

• Disan

ja 52 romatiska veckor har jag beställt fast de får han till sin födelsedag nu på måndag.
    vilka roliga överaskningar eller presenter, den tråden hade vart kul att hitta.
    Peters Fridelina skrev 2008-03-05 08:31:54 följande:

Det skulle vara lite blandat. T.ex. skrev någon om att man ger en picnicdag och när man klär sig på morgonen så sätter man på sig nya sexiga underkläder (Som han får se men inte röra) som han sen får längta hem till hela dagen. Så har man en mysig picnic någonstans i vacker natur...www.presentkuriren.se/presenter/4/265/Karlek/... Gå in på länken. Där finns en box med 52 romantiska kort som man ger på bröllopsnatten. Så har man ett uppdrag varje vecka.
Svar på tråden 13 morgongåvor till m2b