tygaffär i sthlm
hej jag ska leta tyg till tärnklänningar var skall jag börja leta i sthlm? elelr haninge?kan ni hjälpa mej ...igen tack:)
hej jag ska leta tyg till tärnklänningar var skall jag börja leta i sthlm? elelr haninge?kan ni hjälpa mej ...igen tack:)
siden carlsson på drottningatan stort sortiment men ganska dyrt
Ehrlings på Karlavägen har massor!!!
Oj förlåt - såg att du skrev tygaffär. Det finns en på drottninggatan vid biogragen korsningen pub, sedan har du en stor på nybrogatan under Beckmans designskola. Finns även en (om den ligger kvar) på sveavägen vid Weibulls...
Om du ska ha färgat tyg till tärnklänningarna så rekomenderar jag en Indisk butik lite högre upp på drottninggatan på andra sidan mot Siden Carlssons. Mycket billigare och hur mycket fantastiska enfärgade festtyger som helst i hela regnbågens färger. Det ser mer ut som en Sari butik från utsidan men när man kommer in är det mest vanligt tyg.
Simbra Siden som ligger på Upplandsgatan 24, eller deras andra butik precis vid pendelstationen i Järna är bra.
tygfabriken i sickla har ju väldigt stort utbud på tyger. vet inte hur det är med just sidentyger men det är helt klart värt ett besök
Det är olssons tyger och stuvar som ligger på sveavägen
Simbra siden rekomenderar jag också, de har underbara tyger där. Köpte mitt klänningstyg där.