Hyra privat relax rum i stockholm
Håller på att planera en möhippa och skulle vilja ha ett privat relax rum emd bubbelpol som man kan hyra.Någon som vet vart de finns i stockholm? och vad det kostar.
Håller på att planera en möhippa och skulle vilja ha ett privat relax rum emd bubbelpol som man kan hyra.Någon som vet vart de finns i stockholm? och vad det kostar.
puffar
kolla njuta spa i nacka strand, där har man alltid hela relaxen själv när man bokar, dom har bra möhippe paket. Ett mycket mysigt spa. (har jobbat där)
Badhuset (sydpolen) i södertälje har också en relaxavdelning..
de e nacka lät super bra, men lite väl dyrt tycker jag...å på sydpolen värkar man inte kunna ha nån relax för sig själv...
Vad jag vet så är Njuta det spa´t som går att ha för sig själv för en fyfsad summa pengar, där jag jobbar så tar vi för 2 timmar 12 tusen oavstett hur många man är. Njuta är värt varje öre!!
ne ja ringde inte....på njuta kostar de ju över 1000kr/per å eftersom vi ska göra fler saker som kostar blir de lite mycket..hittade ett annat där de kostar 3500kr för en bubbelpol plus snaks å lite sånt...men skulle vilja hitta ännu billigare :/ man skulle kunna gå till ett vanligt bad men är ofta så fullr på helger...
men kolla "vanliga spa" det finns ju ställen som har grupp behandligar. typ sture, centralbadet, skogshöjd spa.....mm
var med och fixade en möhippa förra året och vi valde att vara på sparadiset (www.sparadiset.se)som ligger bla på östermalm. Kostar 250:- per person för första timmen och sen blir det billigare per timme om man vill vara längre. Vi betalade även för att bruden skulle få behandling (massage och ansikte).
Det finns ett bad i gamla stan som heter Storkyrkobadet (www.storkyrkobadet.se/) och kostar 1750 kr för 1,5 timmar 2000k för 2 h osv. Det var länge sedan jag var där, men det var var väldigt mysigt och vi fick ta med oss vin och snacks. Men det är ju inget modernt bad utan gammalt men väldigt mysigt då man kan ha levande ljus och så.
Lycka till!