• MonKuT

Hjälp att hitta på en kul överraskning

HJÄLP!!!

Vi ska förlova oss och jag vill överraska min sambo med något annorlunda.

Vi har redan beställt ringar och allt, så nu återstår bara själva ceremonin!! Jag bara funderar på hur det ska gå till.

Jag tänkte överraska honom när han kommer hem från jobbet, med en massa tända ljus från verandan -hallen-vardagsrummet och ha lite champagne och färk frukt. Och bara pop the question! Eller boka in oss på ett SPA.. Eller jag har ingen aning.. hjääääääääälp! Vi jobbar ganska mycket båda två och tränar på kvällarna när vi har tid över, så vi uppskattar verkligen avslappning och ledighet.
    Åh jag blir tokig. =) och lite nervös.

• Svar på tråden Hjälp att hitta på en kul överraskning
  • Fejs

Vad som vore coolt är att åka till tex Paris över dagen och åka upp Eiffeltornet, fria och sen hem igen. Om man har råd förstås =)

• MonKuT

Ah precis, ngt sådant hade varit superhäftigt. Men tyvärr har vi bränt så mkt på vårt hus. Så det får blir något enklare. *funderar*

• Fejs

Han är intresserad av nån sport o så halvtid säger du att du ska på toa, men i själva verket har du förberett allt och ber dem att kalla ner honom i micken och då kommer du fram och friar nere på plan? =)

• MonKuT

Det är ju klockrent!!!!!!!!!!!!!
    Tack! Undra om det är nån match i helgen!!

´haha!!!

Fejs skrev 2008-02-20 12:49:00 följande:
    Han är intresserad av nån sport o så halvtid säger du att du ska på toa, men i själva verket har du förberett allt och ber dem att kalla ner honom i micken och då kommer du fram och friar nere på plan? =)
  • Fejs

Berätta gärna sen om du gjorde det el inte och hur det gick till och vad svaret blev =)

• matildaochniklas

oh, va spännande. hur blev det?

Svar på tråden Hjälp att hitta på en kul överraskning