• bridesilly

    Våren är snart här...bröllop bröllop bröllop

    Ååååh nu lyser solen och drömmarna om vårt bröllop tar fart
    än mer
    Jag är sååååå inspirerad och jag och mannen övar danser och planerar

    Fler som känner att dagen närmar sig?? Är det inte härligt att snart snart är det dags ?!?!

  • Svar på tråden Våren är snart här...bröllop bröllop bröllop
  • feb08

    Vi känner verkligen precis som du. Övade dans igårkväll och ska göra det idag också. Men vi har bara 5 dagar kvar till vår stora dag :)

  • bridesilly
    feb08 skrev 2008-02-18 17:11:24 följande:
    Vi känner verkligen precis som du. Övade dans igårkväll och ska göra det idag också. Men vi har bara 5 dagar kvar till vår stora dag :)
    ååååh va roligt...massa grattis till er Otroligt härligt att det är så fint väder inför er stora dag. Håller tummarna att det håller i sig och att solen strålar på er dag
  • feb08

    Tack tack. Ja vi börjar också hoppas mycket på vädret. Inget vi räknade med när vi planerade bröllopet. Har t.o.m. lagt in en vårpsalm i vigseln. När gifter ni er?

  • bridesilly
    feb08 skrev 2008-02-18 17:18:10 följande:
    Tack tack. Ja vi börjar också hoppas mycket på vädret. Inget vi räknade med när vi planerade bröllopet. Har t.o.m. lagt in en vårpsalm i vigseln. När gifter ni er?
    Vi gifter oss inte förräns 9 augusti men tiden har gått så fort hitills så jag tror inte resterande tiden går sakta heller
  • starchick

    102 dagar kvar för oss och det börjar verkligen närma sig!!! 31 maj är det dags och det är rå roligt och spännande!!!!

  • feb08

    Tiden går superfort på slutet så det är bra att vara ute i tid.

  • bridesilly

    Visst är det roligt Vi har 172 dagar kvar till dagen D men jag tror och vet att dom kommer gå fort så det gäller att ligga i med planeringen nu flickor

  • Mi och Nez

    Jo håller helt med TS. Var precis och kollade på massor av fina inbjudningskort och är så sugen på att beställa och skicka iväg! Helt galet att man kan bli så intresserad av papper, glitter, vackra snören m.m. *haha* Så härligt att det börjar närma sig...

  • bridesilly

    Visst är det roligt att frossa i bröllopsdetaljer. Allt allt är kul. Vem kunde ana att man har roligt när man väljer färg på servetter

Svar på tråden Våren är snart här...bröllop bröllop bröllop