• Nalle Puh 40

Soffan eller skidbacken???

Vad är egentligen bäst, att fria hemma i soffan med rosor, vin och god mat eller på hans födelsedag när vi är i fjällen och åker skidor någon gång under under dagen när vi är i backen?

Vad tycker ni?

Kram så länge...

• Svar på tråden Soffan eller skidbacken???
  • Jessica o Daniel

Jag tycker nog,hemma i soffan. man kan göra det underbart mysigt hemma. men är man ute efter något annorlunda sätt att fria på så kanske skidbacken är bättre. hehe

• Pumpkin

Egentligen skulle jag vilja säga i skidbacken, men eftersom det tydligen är hans födelsedag så väljer jag bort det. Så soffan då.

• pniiina88

skidbacken helt klart! de e nått speciellt med fjälen och kul att ha en plats att åka och minas tillbaka till...

• Akvavit

I bastun efter en skiddag, eller i backen, om ni sitter och solar nånstans?
    Men jag skulle inte välja en födelsedag, några dagar innan eller efter kanske?

• Pumpkin

Smart! Är man borta några dagar så kan man ju ta det på fjällsemestern utan att det är på födelsedagen!

Akvavit skrev 2008-02-18 14:36:49 följande:
    I bastun efter en skiddag, eller i backen, om ni sitter och solar nånstans? Men jag skulle inte välja en födelsedag, några dagar innan eller efter kanske?
  • LloveC

Skidbacken, ett frieri är väl den bästa present man kan få

• 31 maj 2008

Skidbacken! Men om ni vill kunna fira förlovningsdagen senare i livet, ta inte födelsedagen!

• Nalle Puh 40

Ja, fast vi är redan förlovade

• Pumpkin

Aha, ja den saken är ju väldigt omdiskuterad här på BT

Fast jag håller nog fast vid mitt svar ändå

• 31 maj 2008

Okej, men om ni vill kunna fira "frieridagen" senare, så ska ni inte ta födelsedagen. Spelar det ingen roll, då kan ni ta födelsedagen.

Nalle Puh 40 skrev 2008-02-18 14:52:04 följande:

Ja, fast vi är redan förlovade
  • Fröken förväntan

Äh, jag skulle skita i om det är födelsedag eller inte... SKIDBACKEN! Ni har ju massor av dagar att fira ändå sen, första gången ni träffades/blev ihop, förlovningsdag, bröllopsdag. Ni klarar er nog utan frieridag

• Nalle Puh 40

Nu har jag äntligen bestämt mig, har funderat fram och tillbaka igår när jag jobbade på kvällen men det blir hemma i soffan med god mat, vin och rosor.

Grejen från början var ju egentligen att det skulle vara just på Skottdagen eftersom det bara är då vi tjejer "får" fria så det blir nog mysigast så, tror jag iaf...

Tack för alla tips och kram till er

• Sokkerkakan

Skönt att du bestämt dig, jag önskar dig lycka till! :)

Men jag har faktiskt läst att hela skottåret räknas som giltigt för tjejer. ;)

Svar på tråden Soffan eller skidbacken???