• Cattapulten

Nu har jag bestämt mig...

att fria nästa helg när vi är i Åre
    Tänkte "smuggla" med champange ut i backen, hitta en lämplig plats och tidpunkt i backen och ställa frågan!
    Så nu hoppas jag på strålande sol, klarblå himmel, någre minusgrader och gnistrande snö!
    Lite nervös är jag - tänk om han säger nej

• Svar på tråden Nu har jag bestämt mig...
  • Jiel o Deps

Om du känner att ert förhållande är tillräckligt bra för att vilja fria så känner han nog det samma och kommer att svara ja.
    Dessutom, vem skulle inte göra det vid ett sådant romantiskt ögonblick som det du målar upp?? Lycka till!!

• Fröken förväntan

Spännande! Låter härligt med frieri i skidbacken Det blir säkert ett JA!!!!

• Nalle Puh 40

Åh, vad det låter mysigt. Själv tänkte jag göra det på Skottdagen men behöver tips och råd?

Kram

• Cattapulten

Nu är det klart!!!! Jag är så lycklig... Det blev inte alls som jag planerat. Snö och storm typ hela lördagen och ingen skidåkning... Så jag tänkte att jag skulle vänta till middagen och ställa frågan. Men efter AfterSkin nere i vårt rum ställer HAN frågan... Men hur kunde han veta vad jag planerat?? Helt ställd svarar jag självklart ja och tar fram champangen som jag tagit med. Jag berättar vad jag hade planerat. Tänk att båda hade samma tanke med vår Årehelg....

Så gissa om jag är glad! Nu ska vi ut och titta på ringar!

• Palrenan

Haham vad lyckat det blev... jag tycker att det optimala är att HAN frågar. GRATTIS!

• Trisen

Hehe, ni passar nog bra ihop då!

Grattis!!

• blivandefrularsed

ååå, härligt!! grattis!!!

Svar på tråden Nu har jag bestämt mig...