• Angelflikkan

var hitta skor till bredfotad plattfot? ;-)

vill hitta ett par fina skor i ivory men som inte är i tyg, då vi kommer gifta oss utomhus (med gräsfläckar och allt sånt)..

men problemet är att jag har
    1. liten budget inom skor
    2, breda och platta fötter i stl 39-40

var hittar jag skor???

nån snäll som vet???

• Svar på tråden var hitta skor till bredfotad plattfot? ;-)
  • Mrs Fairy

Ser inte ditt galleri

sowa65 skrev 2008-02-21 18:11:50 följande:
    jag bestäldle en bronsfärgad sko från la redoute som faktiskt funkade på min breda platta fot stl 39 - bild i mitt galleri....
  • Mrs Fairy

Jag har breda fötter och besetällde min sko från Ellos (vit skinn) och hör & häpna men den var bekväm också.
    Bild finns i mitt galleri. Kostade under 300 kr.

• sowa65

oj då! hur "öppnar jag det då" ???

• jordgubbar och oboy

Köpte en öppen högklackad champagnefärgad "sandalett" ( hette det iaf när jag var ung) på din sko för 300:-, kompletterar med partyfeet ifrån scholl ca 50:- sen dansar jag hela natten..

• sowa65

har jag gjort rätt nu? går det se dem nu?

• Mrs Fairy

Gå in på kontoinställninger (på medlemssidan)
    Där klickar du för de "sidor" du vill visa.
    Var tvungen att kolla själv hur man gjorde.

• sowa65

nu då? hittade en "bock" under mina inställningar.....

• Mrs Fairy

Nu ser vi ditt galleri...jättesnygga skor.

• Cissit

Jag hittade ett par jättesöta skor på skopunkten idag, 240 kronor kostade och passade perfekt trots mina breda fötter! Det är värt att kolla runt lite :)

Har även köpt ett par jättesöta gympadojor jag kan ha på mig innan vigseln o om jag får ont i fötterna på kvällen. Jag har pga min fibromyalgi jättejätteömma fotsulor så jag kommer garanterat inte kunna gå i högklackat hela kvällen, får ont även av bekvämare skor :/ Men jag är jättenöjd med båda paren iallafall, hoppas bara att jag är lika nöjd närmare bröllopet, är ju rätt lång tid kvar ;)

• helene306

Nu har ju du redan hittat skor (jag kan inte gå i sådana=skoskav över hela foten) men ett annat tips kan vara att kolla i second hand butiker. Billiga och redan uttrampade, jag köpte mina för 100:- på Myrornas. Ska rengöra och putsa upp dom så blir de som nya

• carand

Hej

Skorna på Ellos är jättesöta. Men de passade inte alls mig. Tycker inte alls att de var speciellt breda.
    Men jag kanske har extra breda fötter.

De åker tillbaka.

/Carola

Svar på tråden var hitta skor till bredfotad plattfot? ;-)