• Disan

tips på present till en man som inte är hemma på hjärtansdag?

har ni tips på vad man kan göra för en man som aldrig är hemma den dagen.. alltid bortrest just den veckan och inte alltid jag vet vart han befinner sig så kan ej skicka grejer till honom.. kanske ska säga att han är officer så de kan bli lite hipp som happ vart han behöver vara just imorrn.
    tack.

• Svar på tråden tips på present till en man som inte är hemma på hjärtansdag?
  • Melis

du kan ju ge honom något i efterhand...jag tycker att ordna skattjakt... så ligger det nogon sak som betyder ngt för oss båda på det sista stället....

• Melis

okej jag får ta ett exempel....

När vi hade varit tillsammans i två år så gjorde jag en liten låda med saker som han/vi tycker om...lite kärlekscheckar, lite chokolad, massageolja(han tränar mkt så det kom väl till hands)och annat smått och gott...

Sen på den första lappen hade jag i handen... och på den stod det typ där kysstes vi för första gången.. (tur att det inte var allför långt bort) på den andra skrev jag där är jag ofta fastän jag hellre är med dig, och det var i skolan... etc och sen på den sista har du din lilla låda...själv lämnade jag den på macken....det var lite tips bara, sen är det roligt om meddelanden är lite koderade för då får han tänka till....

• Disan

ahah kul men va jobbigt.. han kommer hem nu på fredag natt och sen jobbar jag hela helgen och han kommer förmodligen bara att sova av sig lite.. de brukar ta ett par adagar när han kommer hem innan han är pigg så tror inte alls han har lust för detta.. men detta tips kommer jag definitivt att spara till en annan gång.. tack

• Fejs

Vi kan heller inte fira idag, vi kommer äta middag imrogon istället. Har köpt en chokladask, likadan som vi hade när vi förlovade oss.

• Disan

ja min sambo kommer ju sent på fredag och lär vara supertrött så middag är ju inget alternativ heller hehe tack för tipset :D

• Evitas

va sägs om att möta han i dörren, skämabort han me fina ord. sen gå in o ta en mysig dusch tillsammans. o sen lite "kärlek" o mys.
    väldigt enkelt, men nog väldigt uppskattat.

• Disan

tack för ännu ett fint tips.. det funkar inte heller eftersom han lär vara dötrött när han kommer hem... brukar vara att släppa väskor innanför dörren och raka vägen i säng.. de va därför jag undra om man kan göra nåt för en som inte är hemma och som man inte kan skicka nåt till

Svar på tråden tips på present till en man som inte är hemma på hjärtansdag?