• Limbolight

    Tips på alla hjärtans-present!!

    Lite sent kanske, men jag måste dela med mig, är så nöjd med mig själv!!

    Köpte vars en skrivbok till mig och sambon, svart till honom och rosa till mig. Köpte Hjärtestickers och satte på plus vars en penna.
    Tanken med detta är, att eftersom man kanske inte alltid har tid eller ork att prata med varandra, så ska vi varje kväll ta ett par minuter och skriva ett "kärleksbrev" till varann. Inget avancerat om man inte vill, men bara något enkelt som "Idag älskar jag dig därför att du hade badat barnen när jag kom hem"
    värmer efter en lång dag.

    lite mysigt tycker jag....

  • Svar på tråden Tips på alla hjärtans-present!!
  • SnartJohanson

    jättebra ide det ska jag nog också göra fats nu har jag redan 2 presenter till honom

  • Hannesmamma

    den var ju supertrevlig...det skall jag fixa imorgon när jag kommer hem....Tack!

    //Kram Anna

  • egensinnig

    Oj, söt ide. Men min m2b skulle få krupp av trycket att behöva formulera sig varje kväll. Han är inte mycket för ord nämligen Kankse skulle han kunna rita nåt

    Han kommer att få en Bruce Springsteen-biljett

  • Disan

    jag brukar annars skriva små lappar och gömma och skriver varför eller vad det är jag älskar hos honom.. sen gömmer jag dom typ i plånboken, nessesären, byxfickan.. stälen jag vet att han hittar dom på.. då blir de lite vardagsromantik

Svar på tråden Tips på alla hjärtans-present!!