Dalabrudar
Satt och tittade och tyckte att det verkade behövas en ny länk för en träff för oss i Dalarna. Någon som är intresserad?
Satt och tittade och tyckte att det verkade behövas en ny länk för en träff för oss i Dalarna. Någon som är intresserad?
Beror på... När, var och hur!
Får man vara med om man redan är gift?
M.
Tala bara om när och var så kommer jag (bor i Falun)! Jag ska gifta mig den 7 juni...
Toppen att någon har tagit första stegen för en träff!
Kram!
Tja, inget enormtgensvar, men kul att det i alla fall var två!
Självklart får väl alla vara med som vill. Själv gifter jag mig den 13 september. Hade en liten träff med föräldrar och toastmasters idag och allt känns bra så långt, just nu är det inte mycket mer vi kan göra än att skicka ut inbjudningskorten och vänta på svar.
Vad gäller datum , vet jag inte, jag pluggar så egentligen kan jag när som helst. Kanske Cafe´Kupolen en lördag, vad tycker ni andra?
/Ellä
Kupolen funkar bra för mig en lördag! Tala bara om datum och tid så kommer jag!
Kram
Jaha ja, hitta på ett datum ja, inte det lättaste när jag väl började titta, men vad sägs om 10 maj, dvs 14 dagar? Tid är svårare. 1500? Lagom? För sent? För tidigt? Kom gärna med åsikter!
Ser fram emot att träffa er!
Det hade ju varit roligt att komma på en träff, men jag bor i Uppsala... (ska gifta mig i Dalarna)
Du kan ju säga till om du kommer upp nån gång så får vi väl se. Var gifter ni er och när? Lycka till med allt!
Hello tjejer!
Skulle vara kul ,men nu börjar det bli lite för sent..... Om tre veckor är jag gift!!!!
Jag längtar!
Dalkulla: jag bor oxå i Falun.......
Lycka till!
/Milla
Milla, grattis!
Ja, helgen innan den stora dagen kanske inte är det bästa, men vi kanske ses fler gånger, vem vet?
Milla!
Vad kul med ännu en Falubrud! Hör gärna av dig om du vill ha en "liten" träff i Falun...
Kram
Jag vill också vara med om det blir nån träff! Bor i Falun och gifter mig på midsommarafton i Dala-floda. Vi ska även ha dop samtidigt.
Hannis, kan du den 10:e?
Hejsan.
Skulle vart jätte kul att träffa er, tyvärr jobbar jag den helgen. Kanske blir fler träffar framöver.
Man kan ju alltid hoppas.
Jag drömmer redan om bröllopet. Både trevliga och mardrömmar. Vet inte hur det ska sluta. Gifter oss 26 juli...
Hej alla!
Kom just på att det var idag jag hade föreslagit, även om ingen sagt att de kunde. Men jag har legat med kanonförkylning så jag ska inte ut idag. Ursäkta om jag lurat iväg någon nu...
Kanske vi skulle kunna ta det längre fram, den 30:e är ju en klämdag då kanske folk är lediga. Vad säger ni?