• Nufsan

Gratis fonter

Ngn som har tips på fonter man kan ladda hem gratis till inbjudningarna och så!

• Svar på tråden Gratis fonter
  • Nufsan

Jag har varit där inne, men jag förstår inte vart jag hittar fonterna nånstans, vart jag än klickar så kostar det pengar

• lillan31

jag har tagit typsnitt därifrån gratis

• lillan31

vill du ha hjälp med att ladda ner gratis, så hojta till.

• Nufsan

Hojt hojt Jag har en liten bebis så därför kan det dröja emellan Men hjälp mig gärna!

lillan31 skrev 2008-02-12 20:11:07 följande:
    vill du ha hjälp med att ladda ner gratis, så hojta till.
  • lillan31

www.brollopstorget.se/Forum-1-32/m2715326.html

hej, gå in i den här tråden. där står 2 alternativ, varav jag har skrivit det jag använder....tycker det är mer lättförståeligt. testa det o hojta en gång till om det fortfarande är obegripligt.

• DanKat

Vi har laddat hem den här

www.dafont.com/the-king-queen-font.font

Skrev våra namn och har beställt en stämpel med det teckensnittet som vi ska använda både till inbjudningskorten och festprogrammen. Det blev jättesnyggt tyckte vi!

• DanKat

(Vi hade inget datum med utan bara våra namn på stämpeln, så kan man använda den till annat i framtiden )

• lillan31

Tjusigt

DanKat skrev 2008-02-12 21:29:08 följande:
    Vi har laddat hem den härwww.dafont.com/the-king-queen-font.fontSkrev våra namn och har beställt en stämpel med det teckensnittet som vi ska använda både till inbjudningskorten och festprogrammen. Det blev jättesnyggt tyckte vi!
  • Kirsto

Klicka på themes, Nufsan! Sen kan du välja t.ex. scripts, och där finns en massa tjusiga fonter. Helt gratis.

• Nufsan

Tack tjejer, jag sitter och söker för fullt

Svar på tråden Gratis fonter